ארגון המורים: אין מבחנים וציונים בחטיבה העליונה

ארגון המורים ממשיך במאבק על תנאי העסקה. ההחלטה לא לערוך מבחנים ולא לתת ציונים עלולה לשבש את הבגרויות במועדי החורף. כי בלי ציון מגן לא ניתן לגשת לבגרות.
ארגון המורים: אין מבחנים וציונים בחטיבה העליונה

ארגון המורים החליט כי המאבק על תנאי ההעסקה יימשך והוא יבוא לידי ביטוי באי קיום מבחנים בחטיבה העליונה, אי נתינת ציונים ואו הקלדתם ובכך שלא יחלקו תעודות. המשמעות היא שציוני המגן של הבגרויות במועד החורף בסכנה ובלי מגן אי אפשר להבחן בבגרות.

את ההחלטה הזו הודיע הארגון לחבריו, שמרביתם מורים בחטיבות העליונות. בנוסף הוחלט בארגון המורים כי ביום שביתה בחט"ע אין לקיים בביה"ס באותו היום פעילות מכל סוג  כולל ישיבות , השתלמויות, אספות, סיורים וכד'. מוחרגים מכך רק יד ושם והכנות לפולין.

בארגון ציינו כי המורים חברי הארגון אינם חייבים להגיע לאספות הורים, מועצות פדגוגיות, השתלמויות וכד'. "מטרתנו במו"מ שאנו מנהלים היא לשפר את שכרם ותנאי עבודתם של המורים לא רק בחט"ע, אלא גם בחט"ב, כי הם קולגות שלנו, עמיתינו לעבודה. איננו מעוניינים ליצור שני סוגי מורים" נמסר מארגון המורים.

בארגון התנגחו גם בהסתדרות המורים: "המאבק שאנו מנהלים גם בנושא מניעת אלימות כלפי מורים נשא פירות וזאת למרות שהסתדרות המורים הודיעה לציבור המורים שבחט"ב שלא לשבות, בטענה שהסתדרות המורים יציגה שם. צעד זה עומד בניגוד גמור לאמנה בין ארגוני המורים שקיבלה תוקף של החלטת בימ"ש"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך