עדי קלנג מאשדוד אלוף העולם בגלישה לבעלי מוגבלויות

קלנג, 52, זכה בתואר באליפות שנערכה בקליפורניה. עדי הוא בנם של אווה ויקיר העיר אריה קלנג זכרם לברכה. גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ברכו מיד עם זכייתו: "כבוד לאשדוד ולבעלי המוגבלויות בישראל ".
עדי קלנג מאשדוד אלוף העולם בגלישה לבעלי מוגבלויות
עדי על הפודיום.

כבוד לישראל ולאשדוד. עדי קלנג, בנם של ל אווה ויקיר העיר אריה קלנג, זכה בראשון בערב בתואר אלוף העולם בגלישה לבעלי מוגבליות, שנערכה בקליפורניה.

אחת השיחות הראשונות הייתה עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבירכו ובין היתר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "כבוד לאשדוד ולבעלי המוגבלויות בישראל – עדי קלנג, תושב העיר, אלוף העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות! עדי, בנם של אווה ויקיר העיר אריה קלנג זכרם לברכה, הוא המתמודד היחיד מישראל בתחרות בקליפורניה. הישגו של עדי מגיע בעיתוי מיוחד – היום מציינים בעולם את היום הבינ״ל לזכויות אנשים עם מוגבלות".

קלנג עם יציאתו מהים, מיד עם הזכייה בתואר אלוף העולם.

עדי קלנג, ,52, אב לשלושה. הוא נפצע בתאונה, וחזר בענק לגלישה ונתן פייט להרבה הרבה אנשים בריאים וצעירים ממנו. הרוח של עדי וכח הרצון, הלב בגדול הם שעושים את ההבדל הגדול בינו לבין הרבה ספורטאים בריאים וצעירים. לפני מספר ימים יצא עדי קלנג לאליפות העולם לבעלי מוגבלויות שהתקיימה בקליפורניה, רשות הספורט העירונית סייעה בעלויות וקהילת הגולשים סייעה ברוח גבית ותמיכה בלתי פוסקת בשידורים חיים בדף הפייסבוק.

קלנג טיפס שלב אחרי שלב עד הגמר הגדול שם נתן את הופעת חייו ולקח את הגביע ואת תואר אלוף העולם. קלנג הודה לכולם על התמיכה וריגש מאות אשדודים שעקבו בשידורים חיים משלב ההכנות עד שלב שירת התקווה על הפודיום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך