"שפת הפרחים" – חנות פרחים אחרת

בסטאר סנטר, יש חנות פרחים, שהיא משהו אחר. חנות שנכנסים אליה לקנות פרח ויוצאים תמיד עם חיוך. יש בה הכל, מפרחים ועד מתנה מיוחדת למישהו מיוחד. הפרחים מגיעים היישר מהחקלאי כל 48 שעות, שזה גם טרי וגם מוזיל לכם את המחיר. הפרחים בחנות נמצאים בקרור מיוחד דבר המאריך את חייהם. על הכל מופקדת ג'ייני דשבסקי, מנהלת החנות, שהיא שוזרת עם שם בינלאומי. מדברים אליכם בפרחים - ב"שפת הפרחים".
"שפת הפרחים" - חנות פרחים אחרת
חנות קטנה ומדהימה

אי אפשר שלא לצאת בחיוך מחנות הפרחים, "שפת הפרחים". גם אם נכנסת רק לקנות פרח, החיוך של ג'ני דשבסקי, שמנהלת את המקום, הוא משהו שנשאר איתכם גם אח"כ. חיוך שיחזיר אתכם שוב.

הקירור הייחודי בחנות

"שפת הפרחים", חנות הפרחים שנמצאת "בביתני הזכוכית", בסטאר סנטר, היא חנות פרחים אחרת. יש בה הכל. מפרחים לאירועים ועד למתנות המיוחדות ביותר שראיתם. יש פרחים של קיץ, של חורף, פרחים לאירוע מיוחד,החל מקישוט רכב לחתונה, זר לכלה, ימי הולדת, ימי נישואין, או כל אירוע גדול או קטן שיגרום לכם לשמח מישהו מיוח עבורכם, כשתביאו לו פרחים "משפת הפרחים". אבל אפשר למצוא גם שוקולדים, מתנות מיוחדות לכל גיל, בנים בנות, נשים וגברים. את זה לא תמצאו בכל חנות פרחים.

ויש שם משהו אחר. זה מתחיל באיכות הפרחים. במקום יש קירור מיוחד וייחודי בעיר, ששומר את הפרחים ב-4 מעלות באופן קבוע, מה שמאריך את חיי הפרחים. פרחים מסתבר צריכים קירור בטמפרטורה המדויקת הזו ולכן כשאתם תקנו ב"שפת הפרחים" הם יחזיקו מעמד יותר מכל מקום אחר שתקנו בו, כי הפרח מקבל בדיוק את הטיפול שהוא צריך.

חנות קטנה ומיוחדת. "שפת הפרחים". העיצוב המיוחד של ג'ני מנהלת המקום.

"שפת הפרחים" היא חנות אחרת, גם כי בכל 48 שעות מתחלפים הפרחים. בעלי המקום מגיעים עד לחקלאים בדרום ובצפון וקונים את הפרחים היישר מהם. זה דבר שמבטיח שהפרחים שתביאו ליקרכם יהיו טריים ולא פחות חשוב פערי המחיר יהיו לטובתכם, כי אין את מחיר התיווך. כך יוצא שאתם קונים פרחים הכי טריים שיש, במחיר זול יותר ב-20 אחוזים מכל מקום אחר.

כל אחד יכול להרכיב לו את הזר שהוא רוצה "בשפת הפרחים". פער המחירים מאפשר זר לכל כיס. מאפשר לכל אחד שנכנס  לצאת משם עם פרחים שרצה. את זה לא תמיד מוצאים בכל חנות פרחים.  תמיד תמצאו משהו שידבר אליכם במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

הכל מהכל. במגוון צבעים וצורות

ג'ני שמנהלת את המקום ואף אחראית על העיצוב המדהים שלו, מקפידה על השירות שמבחינתה הוא לפני הכל: "אנחנו מקבלים את הלקוחות שלנו באהבה. הם הופכים להיות לקוחות קבועים לא חד פעמיים. ממש כמו משפחה. חשוב לנו שהלקוחות שלנו ייצאו מפה מחייךכים. זה באמת לפני הכל".

ג'ני דשבסקי היא שוזרת במקצועה, בעלת שם עולמי. היא מביאה למקום ניחוח ממקומות שראתה בעולם. ניחוחות תרתי משמע. החנות שהיא כאמור פרי עיצובה והיא חנות קטנה ומדהימה. צריך לבוא לראות בכדי להבין. כל נזה עשה במקצועיות ובאתסטיות שבאים לידי ביטוי מהרגע הראשון שדורכים בחנות. יש עציצים מעוצבים בכל מיני צורות, פרחים מכל סוג וצורה שרק תרצו והכל במגוון צורות וצבעים. חגיגה לעיניים.

"שפת הפרחים".חנות פרחים אחרת.

גם אנחנו לא עמדנו בפיתוי. החנות "הזמינה" גם אותנו לצאת עם זר. למישהו מיוחד עבורנו. היה ברור לנו שנגיע עם הזר "משפת הפרחים", זה "ידבר" גם אל מי שהבאנו את הזר. ג'ני נתנה טיפול לכל פרח וגם לצורה שבה הגישה את הזר בסופו של דבר. בחרנו בורדים אדומים וג'ני ידעה בדיוק איך לעטוף לנו את זה באהבה.

"שפת הפרחים". מדברים אליכם בפרחים

"שפת הפרחים" פתוחה 7 ימים בשבוע. כמעט בכל זמן שאם צריכים את המתנה המיוחדת, הזר המיוחד, אפילו אם זה משהו שלא תכננתם ואתם חיייבים. נניח זר למישהו אהוב שחשוב לכם עכשיו להראות כמה הוא אהוב או חשוב מכל סיבה שבעולם. "שפת הפרחים" שם לתת לכם מענה. שעות ההפתיחה הן בימים א'-ה' מ-8 בבוקר ועד 21.00. בימי שישי מ-8 בבוקר עד 18.00 ובשבת מ-10 בבוקר ועד 19.00.

בשפת הפרחים "מדברים אליכם בפרחים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך