התחרות הבינלאומית ה- 15 לריקודים ספורטיביים תתקיים באשדוד

התחרות הבינלאומית ה- 15 לריקודים ספורטיביים Ashdod Open – WDSF, תתקיים ב- 9 וב- 10 בדצמבר 2017 בהיכל הספורט באשדוד
התחרות הבינלאומית ה- 15 לריקודים ספורטיביים תתקיים באשדוד
צילום: יח"צ

תחרות  אליפות אשדוד הפתוחה הבינלאומית ה- 15 לריקודים ספורטיביים 2017 Ashdod Open – WDSF תתקיים בשבת 9.12.17 וביום ראשון 10.12.17 משעה 09.00 ועד השעה 23.00, בהיכל הספורט העירוני, רח' העצמאות 60, הקריה, אשדוד.

כ-500 רקדנים מגיל 5 – 25 יגיעו מרחבי העולם להשתתף בתחרות. הרקדנים יבצעו שתי סדרות של ריקודים: אירופיים: ואלס אנגלי, ואלס וינאי, טנגו, פוקסטרוט, קוויקסטפס  וריקודים לטינו אמריקאים: צ'ה צ'ה צ'ה, סמבה, רומבה, פאסדובלה, ג'ייב.

20 שופטים מארצות העולם ו-20 שופטים ישראלים יקבעו את דרוג הרקדנים העולמי, בהתאם לשיטת הניקוד של הוועד האולימפי הבינלאומי-  לפי חוק WDSF.

WDSF-  World DanceSport Federation  – הפדרציה הבינלאומית  של ספורט הריקוד, היא הגוף הבינלאומי של דאנס ספורט כפי שהוכרה על ידי הוועד הבינלאומי והוועדה הפדרלית הבינלאומית לספורט הריקוד. הוועדה הפדרלית הבינלאומית נוסדה בשנת 1957 בגרמניה, כמועצה בינלאומית של רקדנים חובבים ב- 2011   נקראה:

WDSF   – World DanceSport  Federation . ישראל חברה בהתאחדות ספורט הריקוד בישראל-  IDSF , ובפדרציה הבינלאומית לספורט הריקוד – WDSF.

העיקרון בביצוע ריקודי הספורט השונים מהריקוד הסלוני המסורתי: ריקוד הספורט מאחד את היופי של המחול עם רוח הספורט המתבטא באיכות הריקוד, בביצוע טכניקת המחול בהבלטת כוח פיסי, בהעצמת תנועות הגוף, בכושר הרב של הרקדנים, בקפיצות משלבות גמישות, סיבובים חדים ומיומנויות אקרובטיקה, בזריזות, קואורדינציה, דיוק בתנועה וניקיון בביצוע כוריאוגרפי.

לבוש הרקדנים שונה גם הוא מלבוש רקדני הריקוד הסלוני: הרקדניות בלבוש צנוע, לא מחשופים, לא נוצצים, לא הגזמה בענידת תכשיטים, הגברים בחליפות.

ניהול אמנותי: רוזנה אודיקדזה

הפקה: החברה העירונית לתרבות הפנאי בראשות סגן ראש העיר מר בוריס גיטרמן.

מחיר לכרטיס: 70 – 100 ₪

להזמנת כרטיסים מראש:  טל: 8648585 – 08    ashow.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך