סוף טוב: האלמנה שחיה בתנאים מחפירים עם בתה הועברה דירה

בשבוע שעבר פרסמנו את סיפורן של השתיים. עמיגור תשפץ את ביתה ועזרה גם בשכירות הזמנית. יוזמה של איציק איטח מהמתנדבים הבולטים בעיר ומנהל עמיגור באשדוד, הביאה את הפתרון המיוחל
אם חד הורית והבת שלה

סוף טוב. היום, ראשון, הועברו אלמנה ובתה שחליו בתנאים קשים ומחפירים בדירתן, לדירה שכורה ובביתן יבוצע שיפוץ במהלך התקופה שיחיו בשכירות.

סיפורן של השתיים התפרסם ב"אשדוד אונליין" וגרר תגובות רבותו. כזכור אלמנה בשנות הארבעים לחייה חיה עם בתה בת ה-17 בתנאים מזעזעים וקשים וללא מים בבית. האישה חיה זמן רב בדירתה ברובע ג' ברובע ג'. הילדה בת ה-17 לומדת באחד מבתי הספר בעיר ושתיהן היו חוזרות לתנאים הקשים הללו. האישה שהייתה חסרת אונים פנתה לאיציק איטח אחד המתנדבים הידועים בעיר שמסייע לאנשים במצבה. האם נמצאת בחובות כספיים ואינה מסוגלת לצאת מהן. אם זה לא הספיק, הרי שיש חוב של 12 אלף שקלים והמים נותקו. כך יוצא שגם מים אין בבית. מצב שלא ניתן לחיות אתו.

האלמנה בעמיגור. לא חש בטוב והתעלפה

בחמישי הגיעה האלמנה ל"עמיגור" לה שייכת הדירה בצוותא עם איטח. היא לא חשה בטוב, התעלפה וטופלה במקום. אבל מנהל עמיגור התגלה באצילותו ופעל למענה. הוא דאג לה לדירה שכורה ואפילו שילם חלק מכסיו בצוותא עם הרווחה בעיר. היא תתגורר כחודש בדירה אחרת ברובע ג', עד שבייתה ישופץ.

הצנרת הישנה בביתה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך