נקבע מועד הלוויתו של עוז שרגאי ז"ל

האב נפרד מהבן בדף הפייסבוק שלו ומודה לכל מי שעזר וסייע, שעת הלוויה של עוז פורסמה, 13:30 בבית העלמין בגן יבנה הסמוכה לאשדוד
נר נשמה דולק

שעות אחדות לאחר שהילד עוז שרגאי בן ה- 12 מאשדוד נפטר, נפרד ממנו אביו בדף הפייסבוק שלו, כשהוא מודה לכל מי שעזר לו במשך השנים עם המצוקה הגדולה.

דרור אביו של עוז כתב בדף הפייסבוק שלו "אני רוצה להודות לצוות הרפואי של בית החולים "רעות" שטיפלו בצורה מצוינת ומסורה בבננו עוז ע"ה לדוקטור גדעון בנימין ולצוותים הרפואים בניהולן של האחיות האחריות".

"כמו כן לצוות המשפטי שליווה אותנו לאורך כל המאבק, ותודה מיוחדת להנהלת נמל אשדוד שתמכה עזרה וחיזקה ומחזקת אותנו בשעות הקשות" הוסיף דרור.

האב סיים והודיע כי "ההלוויה תתקיים מחר בשעה 13:30 בבית העלמין החדש בגן יבנה. יושבים ברחוב השעורה 5/2 גן-יבנה יהי זיכרו ברוך ושבננו ימצא את המנוחה והשלווה בשדות. הניצחיים של גן העדן".

אמש כתב האבי כי "לפני מספר דקות נגאל בני עוז שרגאי מייסוריו אחרי שהיה בתרדמת 12 שנים כתוצאה מרשלנות רפואית .בננו היקר הבכור והאהוב עשינו ונלחמנו נגדמערכות כמו משרד הבריאות ונגד בית החוליבננו היקר הבכור והאהוב עשינו ונלחמנו נגד מערכות כמו משרד הבריאות ונגד בית החולים איכילוב ויכולנו להם. עוז הצדקת את השם שנתנו לך, נלחמת בעוז על חייך. עוז בננו בכורנו האהוב והיקר תנוח על משכבך בשלום ושמצא מנוחה ושלווה בשדות הנצחיים של גן העדן".

כזכור, אמש פרסמנו שעוז שרגאי הוא ילד בן 12 וחצי מאשדוד שהיה בקומה מאז שעבר אירוע מוחי נדיר בגיל שנה ושלושה חודשים, הערב הוא הלך לעולמו הערב בבית החולים "רעות" לאחר שנים ארוכות של סבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך