עדי קלנג בגמר הגלישה באליפות העולם לבעלי מוגבלויות

התחרותץ נערכת בסן פרנסיסקו, הגמר ייערך בשני לפנות בוקר. קלנג: "תודה רבה לכם חברים ומשפחה על העידוד והתמיכה. זה נותן לי מוטיבציה להמשך". קלנג הסתובב עם דגל ישראל ודגל אשדוד בכל התחרות.
עדי קלנג בגמר הגלישה באליפות העולם לבעלי מוגבלויות
חוגג את העלייה. קלנג

עדי קלנג, מאשדוד, משתתף ממש עכשיו באליפות העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות, בסן פרנסיסקו

קלנג  נמצא ביום הרביעי לתחרות ועלה היום, ראשון, לגמר. השיג ענק לגולש הישראלי מאשדוד.  היה מרגש לראות את עדי מגיע לתחרות עם דגל ישראל ודגל אשדוד ולכל אורך התחרות הוא מסתובב כאשר הוא לוקח אותם איתו.

אחד הצילומים המרגשים של התחרות שזכתה גם לעלות לפייסבוק של התחרות הייתה של עדי כאשר הוא נתפס גולש על הגל ודגל ישראל על הגלשן . בנוסף, עדי לקח איתו בבקבוק חול מחוף הים של אשדוד שאותו מילאו הגולשים ביחד עם ילדים עם מוגבלויות שלוקחים חלק בלימוד גלישת גלים ועדי בינו אחד המדריכים וכל זה בהתנדבות מלאה .

קלנג עם 2 הדגלים, של ישראל ושל העיר.

בטקס חגיגי ומרגש שנערך בפתיחת התחרות הגולשים שהגיעו מכל רחבי העולם שופכים את החול לתוך אקווריום גדול וכך עשה גם עדי.
לאורך כל התחרות מתקיימים שידורים חיים בפייסבוק של העמותה לקידום הגלישה באשדוד והחברים תומכים ומעודדים ללא הפסקה .

קלנג כתב בדף הפייסבוק שלו: "תודה רבה לכם חברים ומשפחה על העידוד והתמיכה. זה נותן לי מוטיבציה להמשך. עכשיו לגמר וזו לא סיסמא"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך