הסוף המר: הילד האשדודי עוז שרגאי בן ה- 12 נפטר בבית החולים

שנים ארוכות של סבל עברו על משפחת שרגאי והערב הן הגיעו לסיומן, הילד עוז נגאל מיסוריו המרים לאחר שנפטר בבית החולים בו שהה בתרדמת ממושכת של מגיל שנה ושלושה חודשים
נרות נשמה דולקים

עוז שרגאי הוא ילד בן 12 וחצי מאשדוד שהיה בקומה מאז שעבר אירוע מוחי נדיר בגיל שנה ושלושה חודשים, הערב הוא הלך לעולמו הערב בבית החולים "רעות" לאחר שנים ארוכות של סבל.

בשנת 2009 ועדה של משרד הבריאות מצאה שורת כשלים בטיפול בעוז שרגאי שהיה אז בן 4, ועדת הבדיקה של מנהל המרפאה לנוירוכירורגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים, מצאה שורת ליקוים באופן שבו טופל עוז. בין היתר נקבע בדוח כי הנוירוכירורגית שטיפלה בעוז, ד"ר ליאנה בני-עדני, הודיעה להוריו כבר בשעות הצהריים על הצורך לנתחו בגלל בעיה בנקז הנוזלים, אולם מסיבה בלתי ברורה הניתוח נדחה ללילה. הוועדה מצאה כי חדרי הניתוח ב"דנה" היו פנויים גם במשך היום, וקבעה כי דחיית הניתוח הייתה "סיכון גדול שאותו לא היה צריך לקחת".

אביו, דרור, כתב הערב בדף הפייסבוק שלו: "לפני מספר דקות נגאל בני עוז שרגאי מייסוריו אחרי שהיה בתרדמת 12 שנים כתוצאה מרשלנות רפואית .בננו היקר הבכור והאהוב עשינו ונלחמנו נגדמערכות כמו משרד הבריאות ונגד בית החוליבננו היקר הבכור והאהוב עשינו ונלחמנו נגד מערכות כמו משרד הבריאות ונגד בית החולים איכילוב ויכולנו להם. עוז הצדקת את השם שנתנו לך, נלחמת בעוז על חייך. עוז בננו בכורנו האהוב והיקר תנוח על משכבך בשלום ושמצא מנוחה ושלווה בשדות הנצחיים של גן העדן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך