כנגד כל הסיכויים. תיקו 1:1 למ.ס מול מכבי ת"א בחוץ

בניגוד לכל התחזיות חזרה מ.ס אשדוד עם תיקו (1:1) במשחק החוץ הקשה מול מכבי ת"א. קורדיירו העלה ל-0:1, אבל זה הספיק לנקודה. במחזור הבא בבית מסיימים סיבוב מול הפועל חיפה. בן אל אדרי הורחק בצהוב שני.
כנגד כל הסיכויים. תיקו 1:1 למ.ס מול מכבי ת"א בחוץ
עבד קשה. מונד (צילום: טל אקוקה)

זה הדבר היפה בכדורגל. יש על הנייר ויש את מה שקורה במשחק. משחקים 11 נגד 11 והכל יכול לקרות. מ.ס אשדוד סיימה כנגד כל התחזיות בתיקו 1:1 בחוץ מול מכבי ת"א. היא הובילה 0:1 ולא רחוק היה שעוד תרד מנצחת. כמה חבל שאיבדה נקודות מול עכו ורעננה, שלפי המשחק היום אפשר היה לנצח אותן.

משחק הירואי של שחקני אשדוד. הקבוצה עמדה נכון על המשחק וידעה לצאת למתפרצות שבאחת מהן כבש מאוריציו קורדיירו. טעות בהגנת ת"א (30), הביאה את קורדיירו מול השוער ראיוקוביץ' בתיקול בינהם הכדור פגע בקורדיירו ונכנס.

ג'ראפי מונע שער (צילום: טל אקוקה)

אשדוד שיחקה בדקות האלה במחצית השנייה מצוין ולא רחוק היה שהיא תכבוש עוד שער. גיד קינדה כמעט עשה 0:2 שש דקות אח"כ. אשדוד עם תום מונד בקישור שעשה עבודה מצוינת ידעה להתגונן ולסכן את שער ת"א. אבל דווקא אז בדקה ה-44 ת"א כבשה. ניק בלקמן בעט מ-25 מטרים כדור מדויק שג'ראפי יכול היה למנוע. 1:1. דקה אח"כ כמעט 1:2 לת"א, אבל ג'ראפי הפעם מנע שער בטוח מהבעיטה  של קיארטנסון.

שיחקו כחידה אחת. שחקני מ.ס (צילום: טל אקוקה)

במחצית השנייה שחקני אשדוד נלחמו על הנקודה הכל כך חשובה. הם עשו עבודה מופלאה וגם ניסו מידי פעם לעקוץ, כמו דן ביטון בדקה ה-66. מכבי לחצה אשדוד לא ויתרה והיא ירדה עם נקודה כנגד כל מי שחשב אחרת. בתוספת הזמן הורחק בן אל אדרי בצהוב שני, אבל גם זה לא העיב על השמחה של שחקני מ.ס.

במחזור הבא תסיים מ.ס סיבוב ראשון במשחק בייתי מול הפועל חיפה. האמת, אחרי המשחק הזה עוד אפשר להאמין שבבית אפשר לנצח ולסיים סיבוב בצורה טובה.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה, קרלו ברוצ'יץ', בן אל אדרי, אביב סולומון, תום מונד, דן ביטון (בנצי מושל, 68), יובל יעקובוביץ', גדי קינדה (רועי בקל, 84), מאוריסיו קרודיירו, בלסינג אלקה (אדילסון בהייה, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך