תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 01/12/17 ועד 07/12/17
מזלות

טלה
השבוע מאיר לכם פנים. ולאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. שבוע מוצלח וחמים ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

שור:

עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות. קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם השוורים, בוחרים במודע שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. עם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים.

בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן.

בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. שבוע טוב, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

תאומים:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.

בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק.

בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

סרטן:

התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. הארה שמובילה להתעוררות ולתחייה מחודשת. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים שכשיו אתם מסוגלים לקדם את עצמכם ביתר מרץ ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה. לאלו מכם שיבחרו בדעה צלולה לשים את עברם מאחור ולהתחבר מחדש אל האושר ואל שמחת החיים, צפוי שינוי מרענן. וזאת משום שאנשים שמחים הם בריאים, אופטימיים ובעלי מוטיבציה רבה יותר להצליח. חשוב לזכור, שאושר דורש משמעת, נחישות ועבודה קשה. האושר אינו מטרה בחיים, זהו אמצעי להגברת האנרגיה הפנימית שלכם, על מנת לממש את מטרותיכם. חשוב לזכור שהאושר אינו מקרי לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו. צאו וצורו אותו בעצמכם. ביהדות, האושר מותנה בעשייה. אין עשייה – אין אושר.

בעבודה: יש צורך להתחבר אל מוטיבציה מחודשת אשר תעניק לכם את היכולת להתחבר מחדש אל עשייתכם. כדי לעשות זאת ממליצים לכם הקלפים לשקול הרשמה ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת.

בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם אחד מבני הבית מצריך מכם לחשוב היטב על האופן שבו אתם צרכים ורוצים להגיב. עשיית סוף מעשה במחשבה תחילה, תעניק לכם את היכולת להגיע לפתרון מתוך בנייה ולא מתוך כפייה. זוגיות: היכולת שלכם להבליג, לשכוח ואף לסלוח היא זו שתעצב את זוגיותכם. אלו מכם שימצאו כוח בלבבם לעשות זאת, יוכלו לגלות שצמיחה מתוך משבר אכן אפשרית. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה ,שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום משנה מזל. שבוע משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ערכים לבני-אדם הם כמו שרשים לעצים. ללא שורשים, עצים נופלים ברוחות סערה עזות. ללא ערכים, בני-אדם נופלים כשמכים בהם משברי היקום.

אריה:

ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה, הנטירה והזעף זמן רב מידי. זכרו מותר לכעוס אך בזהירות לא להרוס.

בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות.

לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר.

לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: אין ספק כי לשינה יש תפקיד חיוני: הגוף שלנו זקוק לה על מנת לתפקד ובכל זאת – לעולם אל תתייחסו לשינה כאל מטרה בפני עצמה. אל תראו את השינה כשכר על יום עבודה קשה. התייחסו לשינה כאל דרך למילוי המצברים לקראת יום חדש של צמיחה ועשייה.

בתולה:

בני מזל בתולה לוקחים על עצמם קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו קשה להם להכיל אפילו את עצמם ואת נשמתכם ובמילים פשוטות יותר אתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם את היכולת לשמוח.

בעבודה: המון רצון להוכיח את עצמכם כדי שידעו כמה אתם נחוצים. יש רצון להרשים בכך שאתם לא נחים או יוצאים להפסקה. באופן כללי, יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. שבוע טוב, חג חנוכה מואר ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: הגאווה מונעת צמיחה רוחנית. על מנת להינצל מן הגאווה יש להבחין בין להרשים (יהירות) לבין להותיר רושם (הכרת הטוב.) להרשים/יהירות = אני עשיתי את זה, סימן שאני יותר טוב מהאחרים (אין עלי כמה שאני מוצלח.) להותיר רושם/הכרת הטוב = תודה לאל שנתן לי הזדמנות, כוח ויכולת כזאת שמאפשרת לי ליהנות ולהתקדם!

מאזניים:

לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני שבוע נוח יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת.

התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

עקרב:

הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע.

בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית.

רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו.

לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות.

האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

קשת:

אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך ליבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. יום הולדת שמח לחוגגים , שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

גדי:

נכונות לקבלת עזרה יכולה לקצר בעבורכם תהליכים. שבוע מאתגר ופתח. המהות של שבוע זה היא מהות חומרית ויש חשש או חוסר יציבות חומרית/כלכלית שיוצר מועקה, פחד עוני, וחולשה נפשית. החלטות ובחירות שקיבלתם על עצמכם לאחרונה מכבידות ומעיקות על ליבכם. ניתן לומר שלאחר מחשבה נוספת אתם חוששים שמא לא בחרתם נכון ושאולי היה עדיף לכם אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם זקוקים לשיחת הכוונה ולייעוץ אשר יוכלו לסייע בידכם להבין ולסדר את הראש. חפשו חבר קרוב, אח, אב או איש מקצוע שיש בכוחו ללמד אתכם איך ניתן לעשות מלימון… לימונדה.

בעבודה: אתם חשים שהתגמול הכספי שאתם מקבלים אינו עולה בקנה אחד עם המקצועיות שלכם. ההרגשה שמגיע לכם יותר איננה נותנת לכם מנוח. הקלפים מצביעים על כך ששינוי חיובי בתחום זה צפוי בקרוב. סכום כסף לא מתוכנן הגיע לידיכם ממש משמים והדבר מאפשר לכם לנשום מעט.

בבית: יש מי שזקוק לכם. מדובר בעיקר בבני הנוער והילדים. שוחחו עמם ונסו להיות שם בשבילם. הידיעה שאתם אוהבים אותם ותמיד לצידם, תאפשר להם להפיג את הבלבול שקיים כרגע בעולמם.

בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי שמשולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם, להקל אל כאב ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.

התיקון השבועי: הקשיבו ללבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב באמת יודע. שבוע טוב, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

דלי:

השבוע של הקרוב עושה לכם טוב, שבוע טוב למיסוד קשרים, שותפויות או פעולות לטווח ארוך וזאת על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם מסגרת יציבה ובטוחה שתוביל להצלחה בעתיד. עסקה שעולה יפה, מכירה או קנייה של נכס או דבר מה חדש יוצר אופטימיות.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה, אחרי החג יהיה זה זמן חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם.

זוגיות: לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית – זהו שבוע טוב למצוא בלבבכם מקום לחיזוק הקשר עם בן הזוג. התנהגות בוגרת ואחראית תאפשר לכם למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת. אלו מכם שבחרו בתקופה האחרונה למסד את הקשר על ידי חופה וקידושין יזכו להמון מזל והצלחה. הליכים משפטיים הנוגעים לכם יסתיימו בניצחון הצדק ויציאת האמת לאור. לאלו מכם השוקלים להתחיל ולהשקיע בלימודים, בהתפתחות אישית ורוחנית – זהו זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא. הדבר יוביל להצלחה. גם טיול חופשה והתחברות לטבע ולאווירה של חופש באים ועולים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הידיעה שיש לכם את הכוח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

דגים:

התעקשות להישאר בעלבון, בכעס או בעצב היא איננה בחירה נכונה. זכרו שמי שנרטב, הוא רטוב ומי שנעצב הוא עצוב ומי שנעלב הוא… עלוב לכן מהרו לסלוח, להבליג ולשחרר.. אחרי המון ריצות, סידורים, התחייבויות, מטלות ועומס רב, זוכים בני מזל דגים לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח. בקשה או דבר מה שמאוד חשוב לכם שיתגשם, או שישתנה, תלוי ועומד באופן בו תבחרו להסתכל על החיים. הימנעות מחשיבה שלילית והקפדה להסתכל ולהתמקד בדברים החיוביים שקיימים בעולמכם (ויש כאלה) תבטיח לכם שהשינוי לו אתם מצפים אכן ב"ה בו יבוא.

מבחינה רגשית: הקלפים מצביעים על כך שבתקופה זו קיים חסך רגשי בחייכם. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאתם חשים שאינכם מקבלים מספיק חום, תשומת לב, הקשבה, אהבה והתייחסות מהאנשים שיקרים לכם באמת.

זוגיות: בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה, באופן כללי הדברים בסדר, אך רבים מבני מזל דגים, חשים שהגיע העת לקדם צעד אחד נוסף נושא או עשייה שקשורים בקרבה, אינטימיות רומנטיקה, תשוקה והרמוניה בזוגיות בה הם מצויים, אך התחושה הנ"ל נשארת בלבם בלבד ויש חשש או בושה מלהעלות את הנושא בפני בני זוגם. שיתופו של בן הזוג בתחושותיכם הנה פעולה מומלצת ביותר. הדבר יביא לשיתוף פעולה אשר ישפר את הרגשתכם ואת הנאתכם ההדדית. שיפור אשר יבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים מלבד בזוגיות שלכם.

בעבודה: חלים שינויים והדבר יאלץ אתכם להסתגל למציאות חדשה. יתכן ובשלב זה, שינויים אלו אינם לרוחכם. אך בחלוף הזמן, תגלו את התרומה של השינויים הללו להמשך דרככם. טיול, הבראה או חופשה עולים על הפרק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך