רק כמעט

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה על ידי האלופה מכבי ראשל"צ 26:28, בחוץ. דקה וחצי לסיום היה נראה שאשדוד יכולה להוציא משהו מהמשחק הזה, אבל זה נגמר בהפסד. בשני תצא אשדוד למשחק חוץ מול הפועל ר"ג ותקווה להפסיק את רצף ההפסדים.
רק כמעט
רק כמעט (צילום: מני אלגריסי)

דקה וחצי לסיום יצאה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד להתקפה. התוצאה הייתה רק זה 2 לאלופה מכבי לראשל״צ, אבל עצירה מדהימה מהפינה של השוער הצהוב הוותיק יוליאן סטארט סיימה את הסיפור והבטיחה את הנקודות לצהובים. רק כמעט לאשדוד. וכמעט כאמור זה לא מספיק.

הפועל sp מצרפלס אשדוד הפסידה לאלופת המדינה מכבי פוליוד ראשל״צ 28-26. המחצית הראשונה הייתה בשליטה צהובה ולאחר 30 דקות התוצאה הייתה 16-12 לראשל״צ. המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, ראשל״צ יניצלה את הטעויות של האדומים בהתקפה ופתחה יתרון שיא של-8 שערים 12 דקות לסיום.

אבל כאמור האדומים לא וויתרו על המשחק ושמרו טוב בהגנה ולאט לאט נגסו ביתרון של הצהובים. דקה וחצי לסיום זה היה רק 2 לראשל"צ ויותר מזה היא לא הצליחה להתקרב. הפסד שני רצוף לאשדוד שתחפש את הנקודות כבר ביום שני הקרוב במשחק חוץ מול הפועל ר״ג בתקווה לצאת מרצף שני ההפסדים האחרונים.

הבקיעו לזכות אשדוד:אלכסיי גרגורייב  5 שערים, אדיר כהן וישראל ביטרמן 4 שערים כ״א, סשה צ׳ודנובסקי וגורן סרנאק  3 שערים כ״א. יוסי ביטרמן  2 שערים, עמרי קושמרו, דדי פרץ, סהר חלפון ושלומי צייטלר שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך