מופעי בוקר: שירים וסיפורים במונארט

מופעי בוקר: שירים וסיפורים במונארט
מופעי בוקר: שירים וסיפורים במונארט
עוזי רוזנבלט-צילום דניאל ג'קונט

ישראל ארד, מורה דרך, מרצה המספר על ארץ ישראל, תרבויות וזמר עברי יחד עם וירטואוז האקורדיאון עוזי רוזנבלט וזמר אורח מגיעים למונארט מרכז התרבות של אשדוד כדי להנעים לכם את הבקרים במופעים עם מפגשי שירים וסיפורים על בלדות מולדת ועולם, אהבה ונשים מכאן ומכל מקום. כל מפגשי הסיפורים והזמר בליווי שירים מושמעים (בחלקם הקלטות נדירות) וכן בליווי מצגות הכוללות תמונות אותנטיות ואת המילים של השירים המושמעים.

נושאי המפגשים: "היו היה פעם". בלדות ושירי סיפור מקצות הגלובוס ועד כאן. שירים וסיפורים על שירי-סיפור מאגדות מושרות, דרך סיפורים מתולדות העם-היהודי, היישוב ומלחמות-ישראל, ועד לסיפורים ש-"עשו עלייה" ונקלטו בזמר-העברי ללא יותר מדי חבלי לידה. זמרת אורחת: רויטל קראוס. יום חמישי, 7.12.17, בשעה 11:00.

"אהבה היא נחושתיים, אזיקים היא וכבלים". לקראת "יום האהבה הבינלאומי" יוקדש מפגש זה כולו לשירי-אהבה ולשירים שבינו לבינה. יום חמישי, 11.1.18, בשעה 11:00.

"אז איפה הן הבחורות ההן" – מפגש ייחודי המוקדש לשירי-נשים ולנשים בשירים. יום חמישי, 22.3.18 בשעה 11:00.

"שרתי לך ארצי וגם פיארתי שמך"- מפגש המוקדש לשירי ארץ מולדת. יום חמישי,17.5.18,בשעה 11:00.

"החופש בבית-הבראה"… שירים בדרך לחופשה ובילוי. יום חמישי,21.6.18,בשעה 11:00.

מחיר מנוי לכל הסדרה 250 ₪ ,כרטיס בודד 60 ₪ ,מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, 08-8545130

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך