חגגו יומולדת והשאירו את הפארק מלוכלך

משפחה שחגגה יומולדת בפארק בן גוריון לא ניקתה אחריה. הדבר גרר תגובות נזעמות של גולשים, לאחר שמישהו העלה את התמונה לפייסבוק, אחד הגולשים: "בשוויץ היו מקבלים דוח"
חגגו יומולדת והשאירו את הפארק מלוכלך

מי לא חוגג, או חגג לילדים שלו, או השתתף ביומולדת של אחרים, באחד הפארקים בעיר? זה הפך להיות טרנד מוכר. אבל אם אתם מתכננים לעשות זאת, כדאי שתנקו אחריכם. משפחה שחגגה ולא ניקתה זכתה ל"שיימינג" ברשת.

היה מי שהעלה את התמונות של פארק בן גוריון, יום לאחר החגיגה כשהקישוטים נותרו תלויים עדיין והאשפה לא בפחים. זה עורר תגובות נזעמות של גולשים אחרים.

זה התחיל בפוסט הבא של שמוליק דואק, דמות ידועה בעיר, בעיקר בפן הקהילתי: "מחזה של בוקר בפארק בן גוריון. סיימו לחגוג יום הולדת בפארק, אבל למה לאסוף אחריהם את הלכלוך והבלונים אם אפשר להשאיר את זה ושאחרים יעשו את העבודה במקומם?ואז מה אם יש שלושה פחים לידם, למה להתאמץ ולהשליך את הפסולת לפח, אם אפשר להשאיר למישהו אחר לאסוף עבורם ?מזל טוב … אתה בטח מאוד גאה בהורים שחגגו לך אתמול… עד שתגדל ותבין".

גולשת אחרת כתבה: "מה? הפיליפיניות לא באו לנקות אחריהם? לא יפה…. ממש לא יפה, השארתם רקע צבעוני ויפה של בלונים ואותיות, לא הייתם חייבים אבל זבל? ולסיכומו של דברים בחרוזים נחמדים והעיקר שאת המסר תפנימו בפנים: לא אשם במה שהשאירו ההורים והאורחים, ש' מסתכל רק על הדברים הטובים. חגגו לי, נתנו לי, תלו לי אבל אופס… את הזבל לא פינו לי… שאגדל ויהיו לי ילדים, אקבל את האמת ישר לפנים".

גולש נוסף הזכיר: "בשוויץ על בדיל של סיגריה מקבלים דו"ח. צריך להיות יותר קשים, רק דרך הכיס אנשים יבינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך