הבטתם בנייד שעל הברכיים? תיקנסו ב-500 שקלים

אגף התנועה חידד את ההנחיה לשוטרי התנועה לאכוף עבירות של נהיגה בחוסר זהירות • הבטתם בנייד שעל הברכיים? תיקנסו ב-500 שקלים

במסגרת מדיניות האכיפה של ראש אגף התנועה, מתבצעת פעילות אכיפה כנגד עבירות ביריונות כביש ועבירות מסכנות חיים.

מיקוד הפעילות בצירים המועדים מתבצע בשיטות ואמצעים טכנולוגים תוך שימוש במודלי אכיפה, תצפיות ושוטרים גלויים וסמויים במטרה לייצר הרתעה ולהביא לשינוי בתרבות הנהיגה. בתקופה האחרונה משטרת ישראל התמקדה באכיפה כנגד עבירות היסח הדעת וניתן לראות כי ישנה עלייה של עשרות אחוזים באכיפה כנגד עבירה של שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

כחלק מניתוח העבירות והפעילות של השוטרים בשטח (תצפיות ואמצעים טכנולוגים), במשטרת ישראל הבחינו כי נהגים מבצעים עבירה של שימוש בנייד תוך שהם מורידים את הפלאפון לתחתית הרכב ומסתירים אותו וע"י כך השימוש בטלפון נעשה תוך הטיית מבטם למטה והורדת העיניים מהכביש. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירה זו המסכנת את משתמשי הדרך ובכוונת אגף התנועה לפעול ולהחמיר כנגד תופעה זו שהיא נהיגה בחוסר זהירות התומנת בחובה קנס של 500 ש"ח ו-6 נקודות לחובתו של הנהג.

עוד ציינו במשטרת ישראל כי נהיגה ברכב היא פעולה מורכבת הדורשת מהנהג להיות עירני ודרוך וזאת בזמן שהוא עוסק אך ורק בנהיגה, עיניו מופנות כלפי הכביש וכל פעולה או היסח דעת עלול לגרום לאסון.
בנהיגה במהירות ממוצעת של 100 קמ"ש עובר הרכב כ-100 מטר בכל שניה, הורדת העיניים מהכביש שווה לנהיגה בעצימת עיניים!!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך