שביתה ביום ראשון בכל בתי הספר – בכיתות ז' עד יד'

בגלל האלימות כלפי מורים. השביתה מכיתות ז עד יד'. רן ארז יו"ר הארגון: "כבר תקופה ארוכה שארגון המורים מתריע בפני משרד החינוך והעומד בראשו על התרבות מעשי האלימות כלפי מורים ודבר לא נעשה. האם מחכים שמורה ירצח?"

ארגון המורים הודיע היום, חמישי, כי בשל התרבות מעשי האלימות כלפי מורים ועליית מדרגה בחומרתם עד כדי סכנת חיים, יושבתו הלימודים ביום ראשון הקרוב י"ב כסלו, תשע"ח, 3.12.17‏, בכל החינוך העל יסודי במדינת ישראל.

השביתה תתקיים בכיתות ז' עד יד' במחאה על אוזלת היד וחוסר הטיפול של המדינה בתופעה קשה זו.  השביתה תתקיים בגלל שביום רביעי שבר תלמיד מוט על ראשו של מורה ביישוב תל שבע.  המורה איבד את הכרתו פעמיים והובהל לבית החולים. תלונה הוגשה למשטרת ישראל.

יו"ר הארגון רן ארז הודיע: "כבר תקופה ארוכה שארגון המורים מתריע בפני משרד החינוך והעומד בראשו על התרבות מעשי האלימות כלפי מורים ודבר לא נעשה. גם השבתות מחאה מקומיות לא הניעו את משרד החינוך לפעולה. לאחר פגיעות קשות במורים שהביאו לאשפוזם ואף גרמו לנכות בקרב מורים, כעת מורה כמעט שאיבד את חייו. אם השביתה הזו תציל את חייו של מורה אחד, דיינו.
האם ממתינים שמורה יירצח במדינת ישראל כדי לקדם חקיקה שתחמיר את הענישה ותרתיע מלפגוע במורים?".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך