שבוע עמוס ואולי גורלי לקבוצת הכדוריד של הפועל לאשדוד

שבוע עם שלושה משחקים מצפה לקבוצה, מכבי ראשל"צ ורמת גן בחוץ ונס ציונה בבית. בשישי היא תצא למשחק (16.00, בית מכבי) מול האלופה מכבי ראשל"צ. בשני היא תצא למשחק חוץ מול רמת גן ובשישי תארח את נס ציונה.
שבוע עמוס ואולי גורלי לקבוצת הכדוריד של הפועל לאשדוד
מחפשים נקודות בשבוע בן 3 משחקים. הפועל אשדוד.

שבוע עמוס ואולי גורלי, מחכה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. הקבוצה תקיים 3 משחיקם משישי לשישי ואחירו אולי ידעו סופית לאן פניה של הקבוצה עונה. זה ייפתח בשישי (16.00, בית מכבי) מול האלופה מכבי ראשל"צ. בשני תצא הקבוצה למשחק מול רמת גן ותארח בשישי הבא את נס ציונה.

בדף הפייסבוק של הפועל אשדוד התייחסו לשבוע הזה כשבוע חשוב מאוד לקבוצה העונה: "לקראת שבוע משחקים גורלי בו האדומים יפגשו את מכבי ראשל״צ ביום שישי הקרוב, הפועל ר״ג ביום שני ונס ציונה ביום שישי הבא, הכנו לכם האוהדים סרטון שידגיש לכם כמה אתם חשובים בהחזרת הנקודות הביתה. שום דבר לא יקרה בלי הדחיפה והעידוד שלכם. זה מתחיל ביום שישי הקרוב בבית מכבי בשעה 16:00 מול האלופה מכבי ראשל״צ, ביום שני הבא האדומים יפגשו את הפועל ר״ג בחוץ בשעה 20:30 וביום שישי הבא נארח את הכתומים מנס ציונה למשחק בית חם במיוחד. רוצים לראות יציעים אדומים גועשים ומעודדים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך