שוטר מתחנת אשדוד הורשע בעבירות מין

שוטר מתחנת אשדוד הורשע שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים ב-3 נשים שבאו להתלונן במשטרה. הרשעה זאת התקבלה לאחר הודאה והסדר טיעון. כך חושף לראשונה תמיר סטיינמן מחדשות 2
ניידת משטרה בעיר אשדוד

שוטר מתחנת אשדוד הודה והורשע במעשים מגונים ובהטרדה מינית של שלוש נשים. כתב האישום מייחס לו כי השוטר הטריד נשים לאחר שהגיעו לתחנת המשטרה להתלונן על עבירות שונות. לפי כתב האישום, הגיעה אחת המתלוננות לתחנה להתלונן על הטרדות טלפוניות, היא נכנסה למשרדו של השוטר והחלה לספר על ההטרדות שהיא עוברת, לאחר שייעץ לה להחליף מספר טלפון, הוא נטל את מכשיר הטלפון שלה בטענה שהוא רוצה לבדוק את עניין ההטרדות וצפה בתמונות וסרטונים שלה יחד עם שוטר נוסף.

לאחר מכן ביקשו ממנה לחשוף את איבר מינה, את חזה ואת ישבנה. המתלוננת הסכימה, פתחה את מכנסיה וחשפה את גופה. בהמשך הם שוחחו איתה על נושאים בעלי אופי מיני, במהלך האירוע צילם השוטר החשוד תמונות של איבר מינה החשוף של המתלוננת באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו וכן סרטון בו נראית המתלוננת חושפת את ישבנה ואת שדיה.

3 ימים אחר כך, הגיעה מתלוננת נוספת, מלווה בבן זוגה ובשני ילדיה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה בגין תאונת דרכים בה הייתה מעורבת. השוטר ביקש מהתלוננת להגיע שוב בכדי להגיש מסמכים שלא היו בידיה באותו זמן. המתלוננת הגיעה יחד עם בנה הפעוט במהלך שיחה עם השוטר החמיא לה על יופייה, אמר לה שהגוף שלה "סקסי ומושך" ושמהרגע הראשון שראה אותה הרגיש משיכה אליה. המתלוננת הגיבה ואמרה שהיא נשואה ואם לילדים – השוטר ענה לה "בעל זה לא קיר", בעקבות כך המתלוננת הגישה תלונה למח"ש.

למחרת הגיעה המתלוננת והקליטה את השיחה בינהם, השוטר החמיא לה על המראה שלה ואמר לה שהוא לא יישן בלילה בגללה. בהמשך אמר לה: "אתמול חלמתי שקיבלתי ממך חיבוק ונשיקה חמים ואמיתיים", והוסיף: "אני מת על הגוף שלך, מת על הכל". בסיום הפגישה, ביקש שתשלח לו תמונה שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך