היאכטה הגדולה בעולם הגיעה לאשדוד – צפו

אורכה של היאכטה הוא 144 מטר ושייכת למיליארדר אנדרי גורביץ׳ מלניצ׳נקו, שהונו מוערך ב–13.2 מיליארד דולר. הצוות, מונה מעל 40 איש.
היאכטה הגדולה בעולם הגיעה לאשדוד - צפו
היא כאן. צילומים: שבתאי טל

היאכטה Sailing Yacht A שנחשבת לגדולה בעולם הגיעה למרינה באשדוד וזאת לאחר שהגיעה בשבוע שעבר לנמל חיפה. אורכה של היאכטה הוא 144 מטר ושייכת למיליארדר אנדרי גורביץ׳ מלניצ׳נקו, שהונו מוערך ב–13.2 מיליארד דולר. היאכטה נבנתה בעיר קיל שבצפון גרמניה ועלות הקמתה מוערכת לפי התקשורת הבינלאומית ב–360 מיליון ליש"ט (כ–1.7 מיליארד שקל). היא כוללת 3 תרנים בגובה של כ-100 מטרים, באונייה סיפונים המחוברים במעליות ומנחת מסוקים. בנוסף יש בריכת שחייה ועשרות חדרי מגורים לאורחים ולצוות, המונה מעל 40 איש.

של ארמוני, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה סיפר: "מדובר במגה יאכטה השלישית הפוקדת את נמל חיפה בחודשים האחרונים", עוד הוסיף: "אנחנו רואים ביקוש הולך וגובר לרציף המערבי עבור יאכטות, ואכן, כחלק מתוכנית חזית הים העירונית, הכוללת המשך פעילות של אוניות נוסעים ותיירים, נשקל להתאים רציף יעודי עבור מגה יאכטות. מדובר ברציף ייחודי בוודאי במזרח הים התיכון, שגם נמצא ממש בסמוך לעיר וגם מוגן מפני כל מצב ים".

[

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך