רוקן ביובית לבור ביוב עירוני ונתפס

ערנותו של מהנדס בתאגיד המים יובלים הביא ללכידה של ביובית שרוקנה את תכולתה לבור ביוב עירוני. אנשי האכיפה הסביבתית אשר הגיבו במהירות לקריאת יובלים, תיחקרו את נהג הביובית ותיעדו את האירוע והעבירו את החומר, בצרוף תמונות ומסמכים, ללשכה המשפטית להמשך טיפול
רוקן ביובית לבור ביוב עירוני ונתפס

אתמול (28.11.17) בשעה 15:17, אלי אלעד אורגד, מנהל התפעול בתאגיד המים "יובלים", דיווח למנהל מחלקת אכיפה סביבתית בעיריית אשדוד, כי מהנדס יובלים הנמצא בדרומה של העיר, בין חוף י"א למצודה בשד' משה דיין, תפס ביובית המרוקנת את תכולתה לתוך כוך ביוב עירוני ליד תחנת השאיבה. מהנדס יובלים מר רומן מטוס שתפס את הביובית, יחד עם איוון האינסטלטור, דאג לעכב את הביובית עד הגעתם של אנשי האכיפה הסביבתית למקום.

13 דקות לקח לאנשי האכיפה הסביבתית להגיע למקום ובשעה 15:30 הם כבר החלו בתחקיר ובבדיקת האירוע. "הבחנתי במהנדס ובאינסטלטור של יובלים כשהם עומדים ליד הביובית ולאחר שהעידו כי הביובית רוקנה את תכולתה אל תוך כוך הביוב, פנינו לנהג להמשך הבדיקה" אומר אוהד לוי, מפקח במחלקה, ומתאר את הטיפול מול הנהג. "ביקשתי מנהג הביובית תעודה מזהה ורישיון רכב של הביובית, תוך שהנהג מנסה להסביר כי בסה"כ שפך ביוב גולמי שנשאב מצנרת בגין סתימה" אמר.

לנהג הובהרה חומרת המעשה ואת האיסור המוחלט של שפיכת כל חומר לתוך מערכת הביוב העירונית. בתוך כך הוא דאג לצלם את רישיון הרכב ואת רישיון הנהיגה של נהג הביובית, את הביובית עצמה וגבה פרטים + עדות מהנהג. כל החומר שתועד הועבר למחלקה המשפטית בצירוף המלצה להגשת כתב אישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך