גמ"ח חסדי מאור יערוך מסיבת חנוכה בחינם לילדי העיר

מסיבת חנוכה ללא עלות. זה מה שמתכנן שמעון בן שמעון מנהל ומייסד גמ"ח חסדי מאור. המסיבה תערך ב-14.12 והילדים יזכו להופעה והפתעות רבות. בן שמעון: "גמ"ח חסדי מאור לוקח על עצמו כמו כל שנה לשמח ילדים שאין בידם לשלם עבור מסיבות. אני מזמין אותם באהבה".
גמ"ח חסדי מאור יערוך מסיבת חנוכה בחינם לילדי העיר

שמעון בן שמעון, מנהל ומייסד גמ"ח חסדי מאור, יערוך מסיבת חנוכה ב-14.12, לילדי העיר. מסיבה שתכלול הופעה והפתעות רבות והכל בחינם.

בימים האלה בנות האולפנה של כיתת "החסד של מאור" (על שם בנו של שמעון בן שמעון ז"ל), הכינו 600 שקיות ההפתעה לילדים. בן שמעון ארגן את כל ההפתעות ובנוסף במסיבת החנוכה, בשיתוף מתנ"ס טנה. הילדים יזכו לקבל בין היתר, טרמפולינות, עבודות יצירה, סדנת מתופפים, סופגניות, פופקורן ועוד. השיא יהיה הופעת הפעלולן ברנד חזן. הכל כאמור חינם אין כסף.

בנות האולפנה מכינות את השקיות

בנוסף יחלקו אנשי גמ"ח חסדי מאור שקיות הפתעה בבתי החולים במחלקות הילדים, כמו בכל שנה בחנוכה. בו שמעון: "הכי חשוב לשמח כמה שיותר ילדים. יש הרבה ילדים שאין באפשרותם ליהנות ממסיבות חנוכה בגלל העלויות הכספיות. גמ"ח חסדי מאור לוקח על עצמו כמו כל שנה לשמח אותם. אני מזמין באהבה את כל מי שרוצה לבוא. אני מודה לכל מי שעזר".

לכבודו ולזכרו. מאור בן שמעון ז״ל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך