ההכנסות של סניף "זארה" אשדוד בבלאק פריידי: 1.2 מיליון שקל

הסניף האשדודי של רשת "זארה" רשם את המכירות הכי גבוהות בארץ בשלושת ימי המכירה ב"בלאק פריידי", ושבר את שיא המכירות באשדוד בכל הזמנים
ההכנסות של סניף "זארה" אשדוד בבלאק פריידי: 1.2 מיליון שקל

מדהים. תושבי אשדוד נהרו בסופ"ש האחרון לסניף "זארה" בקניון סימול, יצרו "פקקי תנועה" ענקיים בסניף, עם זמן המתנה של שעתיים וחצי לתשלום בקופות, ובסופו של דבר הפכו את הסניף בעיר הנמל למספר 1 בארץ במכירות.

ביום חמישי, היום הראשון של ה"בלאק פריידי", נרשמו מכירות מטורפות בסניף "זארה" בעיר והפדיון עמד על כ-700 אלף שקל! מדובר בנתון מדהים שמעולם לא היה באשדוד ביום מכירות אחד. הסניף היה מפוצץ עד אפס מקום, והתורים בקופות גלשו עד לשער הכניסה.

זמן ההמתנה הממוצע בקופות עמד על שעתיים וחצי, וכל קונה יצא עם 7-8 פריטי לבוש בממוצע. ביום שישי הסניף נסגר שעתיים לפני כניסת השבת, ובחמש שעות עבודה נרשם פדיון מכירות של 300 אלף שקל. במוצ"ש הסניף נפתח באיחור גדול לעומת שאר חנויות הקניון, ועשרות עובדים ניסו לארגן את החנות לפתיחה במהירות האפשר. הסניף נפתח רק בשבע וחצי בערב, שעתיים לאחר יציאת השבת, ובשלוש שעות נרשם פדיון של כ-200 אלף שקל. בסך הכל בשלושה ימי מכירות הסניף מכר סחורה בסכום של 1.2 מיליון שקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך