ניצחון חשוב למכבי בן אשדוד

לאחר הפסד במחזור הקודם ניצחה אשדוד בחוץ את סגניתה 74:81.
שחקנית במשחק

הדרך אולי לא הייתה משכנעת, אבל השורה התחתונה חשובה. מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים ניצחה בחוץ את סגניתה מכבי רמת חן 74:81. אשדוד שנוצחה במחזור הקודם על ידי אליצור רמלה, הייתה צריכה ניצחון, וזה קרה.

המשחק היה במסגרת המחזור השביעי בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל .רמת חן תגיע למשחק עם נייקה קופי המדורגת רביעית בטבלת מלכת הסלים עם ממוצע של 20.83 נקודות למשחק ועם שחקנית החיזוק טיארה רופין פראט שהצטרפה לקבוצה. מצידו השני של הפרקט היתה טיפאני הייז מאשדוד המדורגת חמישית בטבלת מלכת הסלים של הליגה עם ממוצע של 20.8 נקודות למשחק.בהחלט נקודת פתיחה טובה למשחק טוב.

למעשה אשדוד ניצחה ברבע האחרון עד אז המשחק היה צמוד. 2 נקודות הפרש לטובת רמת חן בסיום הרבע השלישי. רמת חן פץחה היטב את הרבע הראשון עם 21:15. הקבוצות ירדו למחצית ביתרון של רמת חן ב-2 נקודות 33:35. הרבע השלישי נגמר צמוד 24:24. אז הגיע הרבע האחרון אשדוד בראשות הופקינס ברחה לרמת חן. היא ניצחה ברבע 24:15 ובמשחק כולו 81:76.

קלעו לאשדוד: הופקינס 29, ג'קסון 17, בן נון 12, הייז 9, לויצקי 6, קולודני והאטיס 4 כ"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך