נציג אשדודי בתוכנית גולסטאר

לעונה החדשה של גולסטאר יצטרף נציג אשדודי מוכר מאוד.. הולך להיות מעניין
נציג אשדודי בתוכנית גולסטאר

לפניכם ההרכב: רושפלד, בובליל, רביבו, חלפון, מורזורוב, זהבי ושועי. על הקווים פייגנבוים וגולן. לא זה לא הרכב למשחק הקרוב באיחת הליגות, זהו הסגל של העונה חדשה של גולסטאר, שצילומיה יפתחו בינואר בתיאלנד.

גם הוא בהרכב.רביבו

לנבחרת הריאלטי המוכר והאהוב יצטרף לראשונה נציג מאשדוד: דוד רביבו שחקנה לשעבר של מ.ס אשדוד ואחיו הקטן של חיים רביבו, אליו יצטרף יונתן רושפלד, השף מגיע לנבחרת החדשה של "גולסטאר". לאחר מספר עונות בהן כיהן כשופט בריאליטי האוכל "מאסטר שף". מצטרף נוסף הוא יוסי בובליל, כמעט הזוכה בעונה הראשונה של "האח הגדול" ומתמודד בלתי נשכח.

יוצא ריאליטי נוסף הוא אלכס מורוזוב שזכור מהתכנית "היפה והחנון" בה גם זכה במקום הראשון, יהיה מעניין לראות את השילוב שלו עם רז זהבי שהשתתף בעונה האחרונה של "הישרדות". זהבי שדרן ספורט במקצועו מסקר את תחום הכדורגל והספורט כבר שנים רבות. עוד יוצא העונה "האח הגדול" הוא חיים שועי הלוא הוא "חמימו. ופליקס חלפון, שחקנה לשעבר של הפועל תל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך