מנוף חדש בנמל באשדוד בעלות של 10 מיליו אירו

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם לרכישת מנוף חדש שיאפשר את קליטת אוניות הענק ברציפי הנמל והגדלת היקף תנועת המטענים. מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "ההצטיידות במנוף גשר חדש הינה חלק מיישום התכנית האסטרטגית של הנמל והמוכנות של החברה לקראת עידן התחרות בנמלי הים והמענה שלנו לשינויים המתחוללים בעולם הספנות".
מנוף חדש בנמל באשדוד בעלות של 10 מיליו אירו

מנוף גשר חדש ברציף 23 בעלות של כ- 10 מיליון אירו. חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם לרכישת מנוף חדש שיאפשר את קליטת אוניות הענק ברציפי הנמל והגדלת היקף תנועת המטענים.

לדברי מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "ההצטיידות במנוף גשר חדש הינה חלק מיישום התכנית האסטרטגית של הנמל והמוכנות של החברה לקראת עידן התחרות בנמלי הים והמענה שלנו לשינויים המתחוללים בעולם הספנות. המנוף הינו בעל טכנולוגיה חדשנית עם כושר הרמה של 65 טון, גובה הרמה עד 45 מטרים מעל הרציף ואורך זרוע ימית של 66 מטרים – כל אלה מבטיחים מתן שירות רחב למגה אוניות המותאם לקצב התפוקות בעולם התחרות. ההצטיידות בתשתיות חדשות ושדרוג התשתיות הישנות בנמל היא זו שבסופו של דבר מאפשרת לנו להמשיך במגמת הצמיחה בכל ענפי הפעילות של הנמל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך