BABAM זה בר בשר מעושנים

ערן הסל, השף והבעלים של מסעדת BABAM הממוקמת בקיי טאוור, פתח לפני 5 שבועות את המסעדה שמביאה בשר מעושן לעיר, הוא החליט על מסעדה כשרה שלא תפתח בשבת, אחרי עשור כזכיין של "דומינוס פיצה", שהייתה פתוחה בשבת. "עכשיו ההוכחה היא על הקהל שיגיע למסעדה", הוא אומר. המדובר במסעדה בסגנון האמריקאי, מהדרום של ארה"ב. "אחרי שטעמת בשר מעושן, תרצה לחזור לטעם הזה. זה טעם ממכר"

השף ערן הסל עושה אוכל באהבה. רואים את זה עליו, גם כשמדברים איתו. הבחור שהגיע מחיפה לפני עשור והיה זכיין מצליח של "דומינוס פיצה" בעיר, החליט שהוא פותח מסעדה משלו בסגנון אחר ובעיקר לא בשבתות. הסל: "שנים אמרו לי באשדוד שאפתח מקום כשר, שלא פתוח בשבת. עכשיו עשיתי זאת וחובת ההוכחה על הקהל האשדודי שיגיע".

אבל הבשורה היא לא רק בכשרות. הבשורה היא בסגנון ובטעם. השם שנבחר למסעדה הוא לא מקרי BABAM זה בר בשר מעושנים, בדיוק מה שהמקום מציע.

לערן 2 מעשנות בשר במטבח שלו, והוא מעשן את כל סוגי הבשר הקיימים שאתם יכולים לחשוב. החל משוק אווז, דרך אסדו, סטייקיים מכל הסוגים כולל סטייק פרגית, המבורגר מעושן, אפילו חצי עוף. יש גם פסטרמה הודו מעושנת למי שרוצה אוכל בריא. בקיצור, מענה לכל טעם… בקרוב מתוכנן גם סלמון מעושן. יש הכל מהכל. ערן: "זה קונספט ייחודי. בשפה של השפים זה הבשר של "ההשכלה הגבוהה". לא כל השפים מעשנים את הבשר שלהם. העישון מחזק את הטעמים. ברגע שמישהו טועם בשר מעושן זה סיפור אחר לגמרי. הטעם ממכר ותרצה לחזור לטעם הזה".

גם מנות הפתיחה שמציע שף הסל הם מנות מיוחדות כמו קרפצ'ו, פטה כבד, כנפיים, קלחוני תירס. שוב, אמריקה באשדוד, אבל בטעם. במקום גם מענה ל"ללייט לייט", שזה המבורגר ושליש בירה ב-49 שקלים. גם בעסקיות הלכו ב-BABAM על הצעה שלא ניתן לסרב לה, משלמים רק על העיקרית ומקבלים גם מנה ראשונה ושתייה. לזה תוסיפו בין השעות 16.30 עד 19.30, שתי בירות במחיר אחד.

המקום קיים רק 5 שבועות אבל כבר החל ליצור לו קהל לקוחות נאמן שמגיע על בסיס יומי. בתכנון גם ערב עם דיג'יי בימי חמישי וגם יש קבלות שבת בימי שישי, עם דגים מעושנים. במקום בר שמתאים לכל מטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך