"הילדים מחפשים תעסוקה ברחוב"

מאות תלמידי תיכונים באשדוד שובתים זו הפעם השלישית, ההורים זועמים וטוענים כי הסימנים על הילדים המתבגרים שלהם לא טובים "דורשים פתרון מיידי"

תלמידי בתי הספר העל יסודיים של מקיף ב' ומקיף י' באשדוד השייכים לרשת "אורט" ישבתו וישארו הבוקר בבית לאחר החלטה של המורים לא להגיע ללימודים, כך הודיע אמש (ראשון) ארגון המורים.

זאת בעקבות המשך השביתה עליה הכריז יו"ר הארגון רן ארז, במחאה על תנאי העסקתם של המורים. המשמעות היא שכל 100 המוסדות של החינוך העל יסודי של הרשת יושבתו ו-40,000 תלמידים ישארו בבית. בשבוע שעבר הושבתה מערכת החינוך של תנועת בני עקיבא ליום אחד ובכל יום הושבתו בתי הספר התיכוניים בערים אחרות ברחבי הארץ.

אמא של נועם תלמיד מכיתה יב' המתגורר ברובע יא' התבטאה כנגד השביתה לאתר 'אשדוד אונליין' ואמרה "זה בלתי אפשרי, אני מחזקת את ידי המורים אבל אי אפשר להפקיר את הילדים שלנו, זה פשוט מטורף שמשביתים לנו פעם אחר פעם את הלימודים, הילד במקום להתעסק בבגרויות מתחיל לחפש את עצמו ברחוב, אם המורים יצשיכו להתעקש ולא יגיעו לפתרון הילדים ינשרו מהלימודים, זה גיל קשה מאוד".

מנכ"ל רשת "אורט", צביקה פלג, תקף הבוקר את משרדי האוצר והחינוך וטען שהם גררו רגליים במשך חודשים במקום לקדם הסכם שכר חדש מול המורים. בריאיון לגל"צ אמר פלג כי "מדינת ישראל צריכה לכלכל את מעשיה וצעדיה כך שלא נגיע לידי שביתות. התרבות הארגונית שלנו היא שמוציאים אחד לשני את הנשמה ואז מגיעים לשביתה. בחינוך אי אפשר לתת לדבר הזה להימשך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך