גבר תקף את חברה שלו באמצעות חרב סמוראי

משטרת ישראל נקראה הלילה אל דירה בעיר אשדוד בה הותקפה תושבת העיר, 45, על ידי בן זוגה, 41, באמצעות חרב סמוראי. החשוד במעשה אותר על ידי השוטרים בסמוך ונעצר תוך שניסה לתקוף אותם. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
גבר תקף את חברה שלו באמצעות חרב סמוראי

הלילה, מעט לאחר חצות, התקבל דיווח במוקד משטרת ישראל על מקרה תקיפה בין בני זוג בעיר אשדוד וכי האישה הותקפה באמצעות כלי חד ונחתכה בידה. כוחות משטרה שהוזעקו לאירוע איתרו את המודיעה יחד עם צוותי רפואה שהוזעקו אף הם כשהיא עם חתך ודימום בידה השמאלית. בתחקור ראשוני שערכו השוטרים עלה כי האחראי למעשה הנו בן זוגה של המתלוננת וכי הוא תקף אותה באמצעות חרב. בעת שפונתה המתלוננת החבולה אל בית החולים ניגשו השוטרים אל הדירה בה נמסר כי שוהה החשוד.

כבר בכניסה לדירה הבחינו השוטרים בכתמי דם, מגבת מגואלת בדם וחרב סמוראי גדולה מונחת על הרצפה. בשלב זה נכנס החשוד אל חצר הבית והחל מקלל את השוטרים בשפה הרוסית תוך שאף מאיים על השוטרים כי יפגע בהם. השוטרים הצליחו להשתלט על החשוד ששהה ככל הנראה בגילופין וזה נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד. גם כשהובא החשוד אל התחנה, לא חדל מדברי האיום לעבר השוטרים ואף תקף את אחד מהם תוך שנגח בפניו בעת שזה ביקש להוציאו מתוך ניידת המשטרה. כאמור, היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך