נלחמים על הבית

מתכבדת להכיר לכם את הבעיה העיקרית של כל מערכת נישואין שקיימת, גאווה. החברה מלמדת אותנו שאנחנו חייבים לעמוד על שלנו, שמישהו שמוריד את הראש ומוותר הוא "פראייר"
אישה מתפללת

מתכבדת להכיר לכם את הבעיה העיקרית של כל מערכת נישואין שקיימת, גאווה. החברה מלמדת אותנו שאנחנו חייבים לעמוד על שלנו, שמישהו שמוריד את הראש ומוותר הוא "פראייר", שאם אישה מתייחסת לבעלה כמו אל מלך אז היא אוטומטית נחשבת לשפחה… הרשו לי לתקן לכם את הראייה הזאת, אישה שמתייחסת לבעלה כאל מלך,– הופכת באופן מיידי למלכה! וכנ"ל להיפך הבעל לאישה. "כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם" (משלי, כז', 19). חשבו עם עצמכם מה אתם חשובים על בן זוגכם? האם אתם רואים רק את החסרונות שבו?

האם אתם מעצימים אותו, את היכולות שלו ואת הטוב שבו? האם אתם שופטים לכף זכות? "בדיוק מה שיש בלבכם על אדם אחר", אומר בורא עולם, "אני אדאג שיהיה בליבו עליכם". גם אם אינכם אומרים זאת בפה, עבדו על עצמכם, על מה שאתם חושבים ומרגישים בפנים, שהרי הכל זה הרגלים… אם אנחנו רגילים לחשוב שלילי, עבודה על חשיבה חיובית תרגיל אותנו אט אט לשנות את הדפוס הזה, להפוך לחיוביים יותר ולשנות את כל החיים שלנו! עלינו לזכור כי האדם איתו הקמנו בית הוא אדם שונה מאיתנו, עם טבעים שונים, הרגלים שונים, דרך חשיבה שונה, הוא גדל למציאות אחרת, לחינוך אחר, לסביבה שונה, אורח חיים אחר משלנו… אנחנו לא יכולים לצפות ממנו להיות כמונו! העבודה שלנו היא בלקבל אותו כמו שהוא ועם זאת לעזור לו, בחכמה, לשפר את מה שדורש שיפור… אך לפני שאנו חושבים מה עליו לשפר בעצמו, קודם כל עלינו לחשוב מה עלינו לשפר בעצמנו. אם כל אחד יעבוד ויסתכל רק על עצמו במקום כל הזמן לבדוק ולבחון את האחר, נגיע למקומות אחרים לגמרי… טובים בהרבה יותר.

זכית להתחתן? לא מובן מאליו! אני רואה כיצד אנשים מרגישים שהתחתנו עם אדם לא יוצלח, "נפלו בזיווג לא מוצלח" הם אומרים. אחים שלי, מי שהחליט עם מי תתחתנו זה מלך מלכי המלכים בכבודו ובעצמו והוא לא עושה טעויות! אל תתנשאו ואל תתגאו מעל אף אדם שבעולם, ועל אחת כמה וכמה מעל בן הזוג שלכם! ברגע שאדם חושב או מרגיש שהוא יותר טוב, יותר מוצלח או יותר חכם מבן הזוג שלו, הוא לעולם לא יהיה מאושר, הוא יהיה ממורמר! גאוותן! תעריך את מה שיש לך, תעריך את בן הזוג שקיבלת במתנה משמיים, תרגיש בר מזל! כי יש אנשים שברגע זה ממש מתפללים בדמעות לקבל את מה שלך כבר יש ואתה לוקח כמובן מאליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך