הישג למשה בן זקן: נבחר ליועץ הפוליטי של השנה

משה בן זקן מאשדוד, מפעילי הליכוד הצעירים והמובילים במפלגה, רשם לעצמו עוד הישג, כאשר נבחר בפער מרשים ליועץ הפוליטי של השנה. בן זקן, הנמנה על צוות הלשכה של השרה מירי רגב, מוכר היטב הן לפעילים והן לראשי המפלגה
הישג למשה בן זקן: נבחר ליועץ הפוליטי של השנה

סביר להניח שכמעט כולכם מכירים את משה בן זקן (32) מאשדוד, גם אם אינכם נמנים על פעילי הליכוד. מי שקיבל לפני שנים מספר את אמונו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשמש כיועץ ראש העיר לצעירים באשדוד, עשה מאז חיל. לאחר ששימש יועץ פוליטי לשר הביטחון לשעבר יעלון, הוא חבר כיום בצוות הלשכה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, ועושה תפקידו בהצלחה רבה. ולראיה, השבוע התפרסמו תוצאותיו של סקר שנערך באתר"בליכוד".

למעלה מאלף איש הצביעו, ובחרו את שר השנה, ח"כ השנה, ראש המטה המוביל, היועץ והדובר המוביל, המועמד הראוי לרשימה הארצית ואירוע השנה במפלגה. בתואר שר השנה ולאחר קרב צמוד ניצחה השרה מירי רגב. בתואר יועץ השנה ובפער ניכר מהמקום השני זכה משה בן זקן, היועץ הפוליטי של מירי רגב. דובר השנה שנבחר בסקר הוא אלי סבתי, שגם נמנה על הלשכה של רגב, וגם ראש המטה שלה זכה במקום הראשון. לאחר פרסום תוצאות הסקר כתב בן זקן בפייסבוק: "כיף להיות חלק מהמכונה המשומנת שנקראת מירי רגב. הבחירה בי בקטגוריית יועץ השנה לשנת 2017 בליכוד מחמיאה מאוד. הבחירה של השרה לשרת השנה משמחת אף יותר, כשגם ראש המטה עמית הלוי ודובר השרה אלי סבתי נבחרים. זה משמח שבעתיים וכיף לראות שבלשכתנו הכול כרוך זה בזה. לכל הבוחרים, תודה על האמון!"

כשאנחנו מתקשרים לברך את בן זקן אנחנו מגלים שהוא נמצא בכנסת. "יש לנו פה כמה דיונים ופגישות", הוא מסביר. הוא אמנם עומד במסדרון, במקום שקט יחסית, אך עדיין כל מי שעובר מכיר את האשדודי הצעיר, ומחליף איתו מילה או שתיים. למרות גילו הצעיר הוא יכול לזקוף לזכותו הישגים רבים, מבחירתו למשבצת הצעירים ברשימה לכנסת ה-19 ועד לאירוע הליכודיאדה, שיזם עם משה פסל וניר בן סימון, ועומד להתקיים בפעם השלישית בחודש ינואר הקרוב. גם חגיגת המימונה בבית משפחת בן זקן מושכת אליה מידי שנה שרים וחברי כנסת, וכולנו יודעים שאין כמו מופלטה לאיחוד וקירוב לבבות…

משה, כיצד נמדד יועץ פוליטי טוב?
"על פי הזמינות לאנשים, להיות הרבה בשטח ולהגיע לפעילים. להיות אמיתי, ולא להשלות אם אתה לא יכול לפתור סוגיה מסוימת, והכי חשוב – לעבוד מהלב".

ואכן, סדר יום של יועץ פוליטי אינו מסתיים עם רדת החשיכה. מדובר במשרה מסביב לשעון, 24/7, עד השעות הקטנות של הלילה. צריך ממש לאהוב את התפקיד, קל וחומר כשמדובר בבעל משפחה ואבא לשלושה ילדים קטנים. "אני היועץ של מירי רגב", מזכיר לנו משה, "היא אישה חזקה וזכיתי להיות לצידה. כיף לעבוד איתה, וכמובן יש לי את התמיכה של אשתי ומשפחתי האהובה".

מסתבר שגם ללא הסקר, צוות הלשכה של רגב נחשב למוביל. לא רק פעילי המפלגה, גם בלשכות האחרות ואפילו בלשכת ראש הממשלה, ערים לאיכות החברים בצוות של השרה. לצד העבודה בלשכת השרה, משה חבר בפורום הגדול בליכוד שנקרא "לוקחים אחריות בליכוד". בפורום יש נציגים מכל מחוז, ויחד הם שואפים להכתיב את סדר היום בישראל. בשנה האחרונה הפורום גדל ותפס תאוצה, ואחד המהלכים שיזמו חברי הפורום הוא לקדם את ההצעה להפחית את התשלום בחניונים בבתי החולים ולפטור כליל בני משפחה מדרגה ראשונה ואולי גם מדרגה שנייה.

בנוסף, בן זקן וחבריו משה פסל וניר בן סימון, נערכים לקראת קיומה של הליכודיאדה השלישית, שתתקיים בחודש ינואר הקרוב באילת. הכנס משך את תשומת ליבם של אנשי המפלגה הרפובליקנית בישראל, שהחליטו להשתתף באירוע. בפגישה עם בן זקן ופסל הודיע יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל עו"ד מארק צל על הגעתו לאירוע. "זה יהיה אירוע מדהים ואני מצפה לאירוע מוצלח" אמר צל והוסיף. "זו הזדמנות מצוינת עבורנו לדון באג'נדה של המפלגות שלנו". לצל צפויים להתלוות אורחים נוספים מטעמה של המפלגה.

ומי ינחה את הליכודיאדה השנה? ממלא ראש העיר, עו"ד גבי כנפו. "אנחנו שייכים לקבוצה הדומיננטית בסניף באשדוד", אומר בן זקן, "הקבוצה שבראשות ראש העיר ד"ר לסרי. בהשראתו של ראש העיר אנחנו לוקחים חלק בפעילויות הגדולות של מפלגת השלטון".

אחרי הסקרים ושלל הפעילויות, כל לשכה של שר או חבר כנסת הייתה שמחה לצרף אליה את משה בן זקן. וברמה המוניציפאלית? אנחנו מנחשים שלקראת הבחירות הקרובות יחזרו אחרי בן זקן יותר מאשר בעבר על מנת לשלב אותו באחת מהרשימות למועצת העיר. ימים יגידו…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך