שני אנשים ומעשה טוב אחד גדול

כמו בכל שנה, גם השנה חי זכאים והודיה אוזגוף, שני צעירים מאשדוד, יחלקו שי לילדים חולי סרטן בבית החולים תל השומר. שני אנשים פרטיים שהחליטו בכל שנה לעשות רגע אחד שמח לילדים, השנה תצטרף אליהם הזמרת חנה גור
שני אנשים ומעשה טוב אחד גדול

בדרך כלל אנחנו רגילים לראות עמותות שתרומות ועוזרות בחגים או באירועים שונים. אבל הפעם מדובר ביוזמה של שני צעירים תושבי העיר אשדוד, חי זכאים בן ה-22 והודיה אוזגוף בת ה-20, שני אנשים פרטיים שהחליטו כי הם, ביוזמה האישית שלהם, ישמחו ילדים חולים, זו השנה השנייה.

השנה אמורה להצטרף אליהם גם חנה גור הזמרת. על פי זכאים, גור שמחה להצעה להצטרף, ובחנוכה היא תעבור איתם בתל השומר, תעזור בחלוקה ותשתתף אף היא במעשה הנהדר הזה כשכנראה תשיר בפני הילדים. היא תגיע עם הקלידן ערן דורי. יתכן כי יצטרפו עוד אמנים, חלקם תושבי העיר.

חי זכאים מספר: "אנחנו כל שנה תורמים, אוספים כסף לילדי חולי סרטן, קונים בזה מתנות, סופגניות ומחלקים. בשנה שעברה היינו בבית חולים תל השומר, זה היה דבר כל כך מרגש, הילדים כל כך שמחו, התרגשו שבאנו ושמחנו אותם ואת הורים שלהם ששמחו שאנחנו באים לשמוע אותם ולשחק עם הילדים שלהם ולהיות איתם. הם חיכו לזה. אני ממש התרגשתי לעזור ולהיות חלק מתרומה הזו, כדי להאיר את פני הילדים בחג חנוכה".

השנה נפתח כזכור בית החולים "אסותא" אשדוד. השניים ישמחו לחלק גם בבית החולים באשדוד לילדים, אבל הכל כמובן עולה כסף ולכן הם זקוקים לתרומה. הם פרסמו פנייה באמצעות הפייסבוק למי שרוצה לעזור: "חברים יקרים, כמו בכל שנה אנחנו הולכים לבית חולים תל השומר למחלקת ילדים חולי סרטן, בכדי לשמח אותם בחג החנוכה. ב-5.12.17 אנחנו מגיעים עם מתנות וסופגניות. כל מי שמעוניין לתרום מוזמן. יחד נשמח ונדליק את האור בפניהם של הילדים".

חי: "נשמח לכל תרומה בכל סכום למי שירצה. אפשר לפנות אליי בטלפון 050-4241563 או להודיה אוזגוף 052-4004932.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך