תורג'מן "רעננה זה משחק חשוב, אבל עוד משחק בדרך"

ביום ראשון (19.00, הי"א), תגיע רעננה סוגרת הטבלה למשחק תחתית חשוב מול מ.ס אשדוד. המאמן עמיר תורג'מן חושב שעבורו אסור להתייחס למשחק אחרת מכל משחק אחר. יואב ג'ראפי יחזור לאחר 10 מחזורי פציעה לשער. קינדה, בן זקן, ברדע ועזריאל, יחסרו.
תורג'מן מחייך
תורג'מן

עמיר תורג'מן, מאמנה של מ.ס אשדוד התייחס למשחק ביום ראשון נגד סוגרת הטבלה, הפועל רעננה, שנמצאת רק מקום אחד מתחת לאשדוד. במ.ס יודעים שפחות מינצחון במשחק הזה אי אפשר להשיג. יחד עם זאת מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן מוריד את הלחץ מהמשחק ואומר: "מה שעשינו מול עכו לא הספיק ולכן צריך להגיע יותר מוכנים למשחק מול רעננה. זה משחק חשוב אבל מבחינתי עוד משחק בדרך. אני מרגיש שהקבוצה מתקדמת ומשתפרת, אבל זה את צריך להראות במשחק".

באשדוד יחסרו שחקנים רבים. גדי קינדה המוצהב, הקפטן טום בן זקן, ניר ברדע, חן עזריאל הפצועים. מי שיחזור יהיה יואב ג'ראפי בהופעת בכורה בהרכב. תורג'מן התייחס לכך: "אני לא אוהב לדבר על השחקנים שלא משחקים אלא רק על מי שמשחק. מי שנמצא בכושר טוב מגיע לו גם לשחק. לגבי יואב ג'ראפי, הרי שהוא  לא שיחק מתחילת השנה ולכן זה לוקח זמן להסתגלות, אבל אנחנו מכירים את היכולת של יואב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך