אחרי השביתה – זה הצעד שהולך לפגוע בתלמידים

לאחר ההשבתה הבוקר בתיכונים באשדוד, המורים המוחים זועמים ומתכננים צעדים חריפים שאף עתידים לגרום נזקים לבני הנוער בעקבות המחלוקת עם משרד האוצר

גם היום ארגון המורים החליט להשבית את הלימודים בכיתות י' עד י"ד בכל בתי הספר התיכונים בחיפה, אשדוד, עכו ואילת. זאת, בהמשך לכך שאתמול קיים שביתה בבתי הספר התיכונים בכל הארץ, בהם לומדים כ-400 אלף תלמידים.

הבוקר התקיימה פגישה נוספת במשא ומתן בין נציגי הארגון למשרד האוצר בה כצפוי לא הושגו הסכמות והארגון הודיע על שביתות בערים נוספות ברחבי הארץ כשמחר ירושלים, תל אביב ובאר שבע ישבתו.

הארגון החליט לסגת מהשבתה ארצית של כל התיכונים ולהמשיך את המאבק על ידי השבתות מקומיות כדי להאריך את העיצומים לטווח רחוק במידה ופגישות המו"מ לא יצליחו.

יו"ר ארגון המורים רן ארז אמר בראיון לדה מרקר שבמידה ופגישות המו"מ עם האוצר שנקבעו להמשך השבוע לא ישאו פרי – הוא יחריף את המאבק: "אם לא נגיע לעמק השווה נתחיל בהשבתות מסוג אחר, ייתכן שלפי מקצועות – כמו למשל השבתת הלימודים במתמטיקה, אנגלית, לשון או תנ"ך למשל, או בתחומים אחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך