בעקבות הפנייה, יו"ר מנהלת הסל מבקר את השופטים

בעקבות פניית מכבי אשדוד/באר טוביה נגד שופטי המשחק מול חולון במוצ"ש בהפסד 106:109, לאחר החלטה מוטעית של אחד השופטים שמנעה מאשדוד ניצחון. פנה יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל לאיגוד השופטים במכתב גלוי וקשה על ההתנהלות.
אשדוד נוצחה על ידי חולון בהארכה 106:109

"טעויות שופטים קריטיות אשר הכריעו משחקים וכן התנהגות לא הולמת של שופטים יגררו עונשים משמעותיים של השעייה ממספר משחקים. העונשים ידווחו למנהלת הליגה ולא יפורסמו לציבור. שופטים לא יבקשו כרטיסים נוספים מקבוצות הליגה למשחקים מלבד מה שנקבע. שופטים לא יבואו במגע עם יושבי ראש הקבוצות ומאמני הקבוצות”.

מילם חריפות אלה השמיע יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל, במכתב לעמירם הלוי, יו”ר איגוד הכדורסל, ולגוני צחר, יו”ר איגוד השופטים, זאת בנושא “שינויים ושיפורים” שברצון המנהלת לערוך בנוגע לשופטי הכדורסל ולאחר שהמנהלת, לטענת פרנקל, “לא זכתה לשיתוף פעולה” בנושא.

הנושא עלה לדיון בעקבות פנייתה של מכבי אשדוד/באר טוביה לאחר המשחק מול הפועל חולון כשאחד משופטי המשחק הכריע בהחלטה שהדהימה את כולם את גורל המשחק בו נוצחה אשדוד 106:109. פרנקל טען כי המכתב היה מוכן עוד לפני. אבל העיתוי הוא כמובן בעקבות המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך