תושבים באשדוד מנותקים מהחשמל מאתמול בבוקר

בעקבות מזג האוויר באזור, ישנם בניינים באשדוד שאין בהם חשמל מהשעה 10 בבוקר. אחד הדיירים המנותקים: "לא ניתן להגיע למענה אנושי שיעזור". מחברת החשמל נמסר: "עקב עומס של תקלות יש עיכובים בהחזרת החשמל".
תושבים באשדוד מנותקים מהחשמל מאתמול בבוקר

בעקבות מזג האוויר באזור, ישנם בניינים באשדוד שאין בהם חשמל מהשעה 10 בבוקר.

בשעות הבוקר במספר בניינים ברובע ד' ורובע ה' נותק החשמל. התקלות נוצרו בגלל מזג האוויר שכלל רוחות וגשמים. לא מדובר בבניין אחד ולא בשניים אלא ברבים. בשעות הבוקר המקודמות החשמל פסק ולא עזרו עשרות הטלפונים של התושבים לחברת החשמל. גם ברחובות אין בחלק מהמקומות תאורה.

אחד הדיירים שנותר ללא חשמל סיפר: "משעה 10 אנחנו מנסים את חברת החשמל וענה מענה קולי אמרו בשש יחזור החשמל. זה לא קרה". תושב אחר: "אי אפשר להשיג מענה אנושי שיעזור. ענה לנו תקליט שיש עומס וזהו. פשוט הולכים לישון בצורה הזו. מה נותר לנו לעשות". תושב אחר כן הצליח לקבל מענה אנושי מחברת חשמל ונאמר לו שנפל קו מתח גבוה, וצוותים של חבת החשמל עמלים לפתור את התקלה.

מחברת החשמל נמסר: "עקב עומס של תקלות יש עיכובים בהחזרת החשמל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך