אשדוד מול רעננה בלי קינדה ובן זקן

ביום ראשון אשדוד תצטרך להסתדר בלי השניים. קינדה המוצהב ובן זקן הפצוע. כמו גם חן עזריאל שסובל משבר בקרסול וניר ברדע שטרם חזר לאימונים, שחסרים כבר ממספר משחקים.
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק החשוב מול רעננה ביום ראשון. אשדוד יודעת שמהמשחק הזה היא חייבת לחזור עם 3 נקודות.רק שהיא תגיע עם סגל לא מלא.

אבל מסתבר כי אשדוד שגם כך סובלת מסגל לא ארוך תחסר מספר שחקנים בולטים. הקפטן טום בן זקן ייעדר בגלל קרע קטן בשריר. הוא עשוי לחזור מול מכבי ת"א. אם זה לא יקרה מולה אז מול הפועל חיפה בעוד שני מחזורים.

גם גדי קינדה ייעדר. קינדה סוחב 5 צהובים והוא לא יהיה בסגל הקבוצה. הוא יחזור מול מכבי ת"א. מי שעוד יחסר הוא חן עזריאל שסובל זה זמן משבר בקרסול וייעדר לפחות עד לתום הסיבוב, שזה אחרי המשחק מול הפועל חיפה. גם ניר ברדע הבלם שנעדר מאז המשקח מול מכבי חיפה, חוזר בקצב שלו ועובר פיזיותורפיה ולא יישחק מול רעננה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך