עדן ענבר עשוי לסיים את תפקידו במכבי בן אשדוד

אכזבה קשה במכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, מההפסד השני ברציפות בבית, ביום שני לרמלה. אורי בן סימון המנכ"ל והמנהל המקצועי: "קבוצה כזו צריכה לדרוס את הליגה. יש אפשרות שהמאמן לא יסיים את העונה".

במכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים,  קיבלו בצורה קשה את ההפסד לאליצור רמלה 71:79 בבית, ביום שני. זה היה ההפסד השני של הקבוצה מתוך 6 משחקים העונה והשני בבית ברציפות. מי שעלול לשלם את המחיר הוא המאמן עדן ענבר.

אורי בן סימון מנכ"ל הקבוצה ומנהל המקצועי היה מאוד חד בדבריו: "הפסד מאוד מאכזב שני בבית ברציפות. קבוצה כזו צריכה "לדרוס" את הליגה. יש אפשרות שמאמן הקבוצה לא יסיים את העונה". נראה כי את רוח הדברים אמר בן סימון גם למאמן עצמו.

ענבר מאמן את הקבוצה זו העונה השלישית ברציפות. הוא מגיע לאימונים מחיפה ועושה דרך לא פשוטה בכדי להגיע. בקבוצה בנו השנה סגל עם שחקניות זרות אולי הבכירות בארץ, טיפאני הייז, טיפאני ג'קסון וצ'לסי הופקינס, לכך יש להוסיף את קטיה לויצקי קפטנית הנבחרת ועדיין הקבוצה עם 2 הפסדים וממוקמת במקום החמישי בליגה. ענבר מאמן גם את נבחרת ישראל. ביום שני תשחק אשדוד בחוץ מול רמת חן. הפסד נוסף יגרור ככל הנראה אחריו היפרדות מהמאמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך