המזל בא פעמיים: זוג פנסיונרים מאשדוד זכה בלוטו

שבועיים לאחר שמתווך מאשדוד זכה ב-20 מיליון שקלים, מס' שבועות חיפשו במפעל הפייס אחר הזוכים ב- 11 מיליון שקלים שלא הגיעו לקחת את הפרס, אך ראיון רדיו של איש מפעל הפייס גרם לזוג האשדודי לגלות את זכייתם
המזל בא פעמיים: זוג פנסיונרים מאשדוד זכה בלוטו

הבוקר, לאחר ראיון של מנהל השיווק של הלוטו, שסיפר על החיפוש אחר הזוכים אחריהם מחפשים במפעל הפייס כבר מס' שבועות, הגיעו לבית מפעל הפיס זוג גמלאים בני 65 מאשדוד.

הזוג הנשוי להם יש ארבעה ילדים נשואים חיבקו בהתרגשות את מנהל מחלקת הזכיות ואמרו לו "כמעט וזרקתי את הכד עם כל הניירות מהמטבח בין שאר הניירות היה מונח גם טופס הזכייה".

לאחר ששמעה את הראיון שמחפש את הזוכים האלמונים רצה האישה אל המטבח, וחיפשה בכד החשבונות ורשימות גנוזות אחרות ומצאה את הטופס.

"נכנסתי לאתר מפעל הפיס במחשב אל רשימת ההגרלות. חיפשתי את ההגרלה מיום 12 בספטמבר ואז הבנתי שאנחנו מחזיקים בידנו את הטופס שכל המדינה מחפשת אותו."

הזוג, לא טרח לבדוק את הטופס מאחר שלטענתם 'מעולם לא האמינו שיזכו', מה גם שהזכייה הקודמת, על סך 20 מיליון שקלים, שייכת לזוג מאשדוד.

את הטופס רכשה האישה טופס לוטומטי, תמורת 64 ₪, במרכז 'כלניות' באשדוד, כשיצאה לקנות לעצמה שתייה.

התמונה באדיבות מפעל הפייס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך