כ-500 טון חבילות נחתו בדואר

שיא חדש בדואר ישראל: בשבועיים הראשונים של נובמבר נחתו בישראל כ-500 טון חבילות צפי: בכל חודש נובמבר ינחתו בישראל כ-7 מיליון חבילות במשקל כולל של כ-1350 טון
שלט דואר ישראל

בחודש נובמבר נשבר שיא הזמנות חדש בהזמנת חבילות מחו"ל, כך עולה מנתוני דואר ישראל. עד למחצית החודש נכנסו לישראל כ-500 טון חבילות, כאשר לקראת סוף השבוע הקרוב צפויים להגיע לישראל משלוחי יום הרווקים הסיני. זו השנה השלישית ברציפות בה נשברים שיאי הזמנות בנובמבר בעקבות יום הרווקים הסיני.

"לקראת הבלאק פריידי שיחול ביום שישי הבא והסייבר מאנדיי שיחול ביום שני אחריו, אנו מעריכים כי קצב הגידול בהזמנות ימשך" אומר חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, "לאור הגידול במחצית הראשונה של נובמבר עדכנו את התחזיות, כאשר בחודש נובמבר צפויות להיכנס לארץ, למעלה מ-7 מיליון חבילות, במשקל מעל 1,300 טון, לעומת ממוצע של כ-3.5 מיליון חבילות בחודש רגיל, והמגמה תימשך גם בחודש דצמבר, נערכנו מבעוד מועד באמצעות תגבור כוח האדם במיון החבילות ,והכפלת המשמרות במרכז הסחר המקוון במודיעין, שערוך למיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה ל-1,100 יחידות ברחבי הארץ. אנו מציעים כיום 420 מרכזי מסירת חבילות עם שותפים אסטרטגיים מובילים, זאת בנוסף ל-700 יחידות הדואר הקיימות ברחבי הארץ, ובנוסף נפתחו מרכזי מסירה זמניים לתקופה זו של שיאי המכירות ברבעון הרביעי של השנה".

בדואר ישראל מציינים כי לצד הזינוק בהזמנות מסין, ניתן להבחין גם בגידול משמעותי בהזמנות מאירופה בכלל ומאתר NEXT הבריטי בפרט, עמו עברה החברה לשיטת שילוח אקספרס, המבטיחה הגעה של החבילות עד 5 ימי עסקים, מה שהגביר משמעותית את כמות ההזמנות מאתר זה.

בנוסף בדואר ישראל מעריכים, כי בישראל יש כ-250 אלף בעלי עסקים קטנים ובינוניים המייצאים מוצרים לחו"ל, באמצעות חנויות בפלטפורמות הסחר המקוון כמו עלי אקספרס, ebay ועוד. בחודש נובמבר צפוי לפי הערכות דואר ישראל גידול של כ-20% בפעילות הייצוא מהארץ מול חודש רגיל, בעיקר לקראת חגי הקניות הבינלאומיים והכריסמס. עיקר המשלוחים הוא של מתנות בעלות ניחוח ישראלי לחו"ל, ביגוד ופריטי יודאיקה.

Post cash back – מזמינים מאתרי סחר מקוון ומקבלים החזר כספי, חברת דואר ישראל מציעה בחגי הקניות החזר כספי בקניות במאות אתרים ישראליים ובינלאומיים באמצעות אתר ,www.postcashback.co.il אותו השיקה חברת דואר ישראל בשיתוף חברת ,Lessforme המאפשר להירשם ולקבל החזר כספי בגובה 1-8% בקניה במאות אתרים מקומיים ובינלאומיים.

ההחזר ניתן למזמינים באתרים בינלאומיים ומקומיים מובילים בהם: Ali express, strawberryNET, ebay asos, booking.com, Deal Extreme ,hotel combined ,Book Depository וכן רשת מלונות פתאל, אל על, גוליבר, הדקה ה-90, וואלה!טורס, גרופון, איסתא, רשת מלונות ישרוטל, וeasygo ואתרים נוספים בארץ ובעולם בתחומי האופנה, הלייף סטייל, התיירות והנופש, פנאי ובידור, טכנולוגיה, בריאות ועוד.

בכל הזמנה באחד ממאות האתרים, מקבלים החזר כספי בהתאם למדיניות כל אתר, אשר יועבר לבחירת הלקוח לחשבונות בבנקים בישראל כהחזר שקלי, לחשבון הפייפאל כהחזר דולרי, או כהחזר לכרטיס נטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר בהחזר לכרטיס הנטען של דואר ישראל יקבל 5% נוספים מכספי המשיכה ב: Cashback על מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש להירשם חינם באתר "Post Cash Back" ולבצע רכישה דרך האתר באמצעות המחשב או הנייד בחנות המבוקשת. הקנייה באתר רגילה לחלוטין ומאפשרת כאמור קבלת החזר כספי, כאשר קנייה שלא תבוצע דרך אתר "Post Cash Back" לא תזכה בהחזר כספי. ניתן למשוך את הכסף כאשר יצטברו 15 דולר בחשבון .Cashback

כך למשל, הזמנה מאתר עלי אקספרס שתתבצע דרך אתר www.postcashback.co.il תזכה את הלקוח בהחזר כספי של 5% מגובה העסקה. משפחה שתזמין למשל את חופשת הקיץ באתר booking.com תקבל 2% מכלל ההזמנה או 4% ב hotels.com-ואם מדובר בנופש בחו"ל בן שבוע במחיר 10 אלפים שקל למלון, יקבל המזמין החזר כספי בגובה 200 שקל אם ביצע הזמנה באתר booking.com או 400 שקל, אם ביצע הזמנה באתר .hotels.com.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך