"הלוואי שירקב בכלא ושירצחו אותו שם – זה מגיע לו"

אמא של רינת רואס שנרצחה באכזריות מחרידה ע"י בן מיעוטים שגזר דינו ניתן היום ע"י בית המשפט שקבע כי הרוצח האכזר יכנס למאסר עולם הגיבה היום להכרעה
"הלוואי שירקב בכלא ושירצחו אותו שם - זה מגיע לו"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום את דינו של בילאל שאכר אשר הורשע ברצח ואונס רינת רואס ז"ל בשנת 2005 באשדוד, והטיל עליו עונש מאסר עולם ועונש של 15 שנות מאסר במצטבר לעונש שהוטל עליו, וכן הכריז כי מדובר ב"רצח חריג בחומרתו". בכך קיבל בית המשפט את עמדת המדינה.

בחודש מאי של שנת 2005 סיימה רינת רואס ז"ל, צעירה כבת 20, את עבודתה בתל אביב ומנהלה הסיעה אותה לביתה באשדוד. המנהל הוריד אותה בצומת הסמוכה לביתה סמוך לשעה 23:00 ומרגע זה נעלמו עקבותיה, לאחר שמשפחתה וחבריה החלו בחיפושים אחריה, נמצאה גופתה, למחרת היום, כשהיא מוטלת מתחת לשיח באתר בניה הסמוך לביתה, ללא רוח חיים.

ממצאי החקירה העלו כי רינת עברה התעללות מינית קשה ובשלב כלשהו נחנקה למוות. הרופא המשפטי שבדק את גופתה של רינת נטל דגימות DNA מכמה אזורים בגופה.

הנאשם, תושב הכפר בועינה נוג'ידאת שבצפון, עבד באותה עת כפועל בניין באתר בניה באשדוד, אך מאחר ונמלט מהאזור מיד לאחר האירוע, לא נדגם.

בשנת 2014, בחלוף כ-9 שנים, נעצר הנאשם באקראי באזור קריית מלאכי בגין אירוע אלימות. דגימת ה-DNA שניטלה ממנו נמצאה מתאימה לשלוש הדגימות שנלקחו בשנת 2005 מגופתה של רינת ז"ל.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה באמצע שנת 2014 כתב אישום כנגד הנאשם בגין רצח, אינוס ומעשה סדום, הנאשם נעצר עד תום ההליכים. התיק נוהל עד תום בבית המשפט, כאשר לכל אורך הדרך כפר הנאשם במיוחס לו.

לאחר משפט שהתנהל כשלוש שנים, לפני שלושה חודשים הרשיע ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע פה אחד את הנאשם ברצח, אונס ומעשה סדום, שביצע במנוחה.

היום, במסגרת הדיון שהתקיים נשמעו טיעוני הצדדים לעונש, וניתנה הכרעה לעונש מאסר עולם ועוד 15 שנה, השופט אמר בפסק הדין כי "מעשיו של הנאשם מזעזעים ועליו לשאת בעונש חמור ביותר, ולעמדתנו, יש לדון אותו לא רק למאסר עולם, אלא גם, ובמצטבר, לעונש בגין עבירות המין שביצע ברינת המנוחה. ההתעללות המינית אינה "נבלעת" במעשה הרצח, וחילול גופה של המנוחה ילווה את בני משפחתה המיוסרת של רינת, עד יומם האחרון".

אמה של רינת רואס הגיבה להכרעה ואמרה: "מקווה שיירקב בכלא ושירצחו אותו בכלא, עברנו סבל גדול, אבל התפילות שלנו התגשמו. למרות שמגיע לו שיקבל כמה שיותר ושיסבול כמו שאנחנו סובלים. הוא חיית טרף. השופטים העבירו מסר לכל החברה, בעיקר עכשיו כשנושא ההטרדות המיניות על הפרק, לא להתעסק עם נשים. הלוואי והיה פה עונש מוות, הייתי תולה אותו בעצמי ואז הייתי יותר מסופקת". האב

יקותיאל אמר: "גם אם הוא היה מקבל 100 מאסרי עולם זה לא היה מספק אותנו. אנחנו מקווים שיקרה לו משהו בדרך. יש צדק במדינת ישראל".

צילום תמונה: באדיבות המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך