אסון רודף אסון: הפקידה האהובה מהבנק נפטרה בטרם עת

לפני כשנה ידעה משפחתה של הנפטרת אסון כבד כשאסתי וינשטיין התאבדה במכוניתה באשדוד, אתמול האחות האשדודית לאה נפטרה בטרם עת מהמחלה הקשה
נרות נשמה דולקים

טרגדיה ארעה בחסידות גור, בשבת האחרונה השיבה את נשמתה בבית החולים הדסה הר הצופים האישה החשובה מרת לאה לב ז"ל, שנפטרה בדמי ימיה לאחר שמחלה ממארת קיננה בגופה והיא בת 50 בלבד במותה.

הנפטרת היא אחותה של אסתי וינשטיין חסידת גור לשעבר שיצאה בשאלה והתאבדה באשדוד לפני יותר משנה, כשנמצאה ללא רוח חיים ברכבה סמוך לאמפי בחוף הקשתות בעיר, סיפורה האישי של וינשטיין נחשף לעיני כל ומלווה את המשפחה המקומית בפרט ואת חסידות גור בכלל לטלטלה עצומה.

אביהם של השתיים הוא הרב מנחם אירנשטיין מחשובי ומכובדי חסידי גור ירושלים, ומהמקורבים לאדמו"ר מגור.

לפרנסתה עבדה לאה במשך שנים ארוכות כפקידה בבנק פאג"י (פועלי אגודת ישראל מקבוצת הבנלאומי) ברובע ו' באשדוד, ומכריה וחברותיה לעבודה מספרות הבוקר כי "היא הייתה האהובה עליהן במשך שנים ארוכות, תמיד חייכה והסבירה פניה לכל לקוח בבנק, אנחנו כואבים ודואבים על האובדן העצום".

לאה הותירה אחריה את בעלה, ושבעה ילדים, תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך