הישגים לאשדוד באליפות ישראל בבדמינטון לבוגרים

לנבחרת הבוגרים של אשדוד בענף הבדמינטון היה סוף שבוע ארוך במיוחד. הם התארחו בקיבוץ חצור והשתתפו באליפות ישראל בבדמינטון לבוגרים, בכמה מקצים. היה זה המסע האחרון בעונה אינטנסיבית שחתמה למעשה את העונה הנוכחית. אשדוד יוצגה בכבוד, רשמה הישגים וראויה להערכה.

בסוף השבוע האחרון התקיימה בקיבוץ חצור אליפות ישראל בבדמינטון לבוגרים, שנעלה עבורם את העונה הנוכחית. בתחרות השתתפו מיטב שחקני ישראל בהם בלטו לטובה גם שחקני מכבי אשדוד ורשמו הישגים חשובים:

– אריאל שאינסקי (מאמן ושחקן), המחזיק בתואר סגן אלוף ישראל ביחידים גברים מאשתקד, פגש את מישה זילברמן האולימפי כבר בחצי הגמר, ונאלץ להסתפק השנה במקום השלישי. מאידך, בקטגוריית זוגות הגברים ביחד עם פיליפ פרלוב הגיעו השניים לגמר, שם פגשו את אלכס באס וליאור קרוייטר, וזכו בסגנות.

– איליה קוניאק (מאמן שחקן) שיתף פעולה בזוגות מעורבים עם עדי רודינסקי ולקח עמה את המקום השלישי, לאחר שהפסידו בחצי הגמר לאלופי ישראל המכהנים, מישה וסבטלנה זילברמן. בקטגוריית זוגות הגברים בצוותא עם גדי מוזס הפסידו בקרב צמוד בשלב 1/4 הגמר לבאס וקרוייטר.

– עוד בלטה בשורות אשדוד שרי רוטשטיין הצעירה שביחד עם יובל פוגץ' (בתו של מאמן נבחרת הנוער) זכתה במקום השלישי בזוגות נשים, לאחר שהפסידו בקרב צמוד בן 3 מערכות לריטה לוריא ולילך שניידמן בחצי הגמר.

– שוני שוורצמן אשר בלו לטובה, הגיעה ל-1/4 הגמר למשחק מול סגן אלוף ישראל, אלכס באס, והפסיד.

באליפות ישראל השתתפו שחקנים נוספים מאשדוד ובהם יעקב פרלוב, יעקב גורוחובסקי, דניאל סנדלר, דימה ולילי טורבילו, יונאי ומיכל חנדרוס וכן מישאל שטכמן ואופיר בלנקי.

ריטה שטכמן מהנהלת מועדון בדמינטון מכבי אשדוד, משבחת את הספורטאים שהשתתפו בתחרות ומציינת כי המועדון כבר נערך למפעלי הספורט הבאים: "בתאריכים 30/4-2/5 תתקיים האליפות הבינלאומית השנתית לנוער בראשל"צ, ושבוע לאחר מכן (ב-9.5) יתקיים המחזור השני של 4ever young לשחקני בני 35+, באולם הספורט של מקיף ה'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך