תאונת פגע וברח ללא נפגעים בסופ"ש

נהוראי בלומנפלד נסע בשדרות הרצל כשרוכב אופנוע פגע ברכבו. הוא עצר בצד לראות מה קרה וגילה כי רוכב האופנוע נמלט. עתה הוא מבקש את עזרת הציבור לאתר את הרוכב. נהוראי: "ומה אם הייתי נפגע? הוא בכלל לא עצר לראות. אם זה היה קטלני?". נהוראי פנה לבית החולים למחרת ונתגלה דימום בעינו. נזק רב לרכב.
תאונת פגע וברח ללא נפגעים בסופ"ש

נהוראי בלומנפלד לא ישכוח את מה שעבר עליו בחמישי בערב, עת רוכב אופנוע פגע ברכבו, הוא נפצע והרוכב נמלט.

הכל החל בחמישי בסביבות 19.30. נהוראי בלומנפלד 19, תושב העיר, נסע ברכבו מסוג מזדה 3 בשדרות הרצל פינת בן עמי, כשרוכב אופנוע פגע בו בדלת שליד הנהג. נהוראי מתאר: "האופנוע נכנס בי שבר לי את כל הדלת מקדימה ואת החלון מאחוריי. הוא החליק ונפל. עצרתי בצד בכדי לראות מה קרה. עמדתי ליד תחנת האוטובוס והלכתי לכיוון וגיליתי כי הרוכב נעלם".

הדלת שנפגעה

מי שראה את מה שארע היה נהג מונית שסיפר לנהוראי את שהיה. על י הנהג הרוכב קם ולידו עצר רכב, כנראה של חבריו וכי הרוכב שנסע באדום מלא, שוחח איתם ובסיום השיחה עלה על האופנוע וברח.

לנהוראי לא נותר מה לעשות. למחרת הוא חש לא בטוב ופנה לביה"ח אסותא בעיר. נתגלה אצלו דימום בעין והוא קיבל שבועיים מנוחה. נהוראי: "הוא ברח מבלי לחשוב פעמיים, ואם היה קורה לי משהו. הוא לא עצר בכלל לראות או לעזור. מה אם הייתי נפגע?".

נהוראי בלומנפלד

מחברת הביטוח של נהוראי נמסר לו כי מאחר ואין מספר או שם לתבוע אין מה לעשות עם זה. נהוראי ישלם את ההשתתפות העצמית. נהוראי החליט לפנות לעזרת הציבור בעניין. :"אולי הכתבה תגרום לו להתחרט. שיצא גבר. אם זה היה קטלני? אולי מישהו שמכיר אותו או היה איתו יהיה מוכן לספר את האמת". מספרו של נהוראי הוא: 0538264971

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך