בשני אסיפת בוחרים בנמל. בחירות ייערכו בתוך 3 שבועות

לאחר שאישרו בהסתדרות העובדים בחירות חדשות לועד עובדי הציוד המכני, נודע כי ביום שני תערך אסיפת בחירות ובתוך 3 שבועות ייערכו בחירות. שמות כבר עלו. אבי אבן חיים (בבטו) ואבישי אברמוביץ, יגישו מועמדות לועד החדש. אבי אדרי, האחראי על התחבורה בהסתדרות: "כולנו עברנו דרך שממנה אפשר רק לצמוח לטובת הנמל ועובדיו".
בשני אסיפת בוחרים בנמל. בחירות ייערכו בתוך 3 שבועות

אחרי שבתחילת השבוע הגישו עובדי הציוד המכני, עצומה לאבי אדרי, האחראי על התחבורה בהסתדרות, בדרישה להדיח את הועד המכהן, יש תאריך לבחירות.

ביום שני תערך אסיפת בחירות ובתוך 3 שבועות יהיו בחירות. 5 ייבחרו לועד עובדי הציוד המכני בינהם כבר ידוע על אבי אבן חיים (בבטו) ואבישי אברמוביץ, שיהיו נוספים מהועד הישן.

אבי אבן חיים אחד המתמודדים

הוועד שההסתדרות הדיחה מונה לאחר קרע גדול בינה ובין הוועד הקודם שטען כי זו אינה פועלת עבורם במהלך הנסיון להביא את רפורמת הנמלים לסיומה. בהחלטה שניתנה בועדת המשמעת של איגוד עובדי התחבורה ב-13.11 על ידי ועדת המשמעת הוחלט כי הועד הקודם יוכל להתמודד "בבחירות הבאות ככל שיהיו". עוד הוסיפו במכתב ששלח אבי אדרי לועד הקודם: "כולנו עברנו דרך שממנה אפשר רק לצמוח לטובת הנמל ועובדיו".

מתמודד נוסף. אבישי אברמוביץ'

ועד המשמעת של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות שדנה בעניין של הוועד הקודם כתבה בין היתר בסעיף 12: "כמו כן התרשמה הועדה כי עמדתו של מר אדרי ולפיה יטב למערכת יחסי העבודה בנמל אם יתאפשר לעובד להגיש מועמדותו לוועד העובדים במסגרת מערכת הבחירות הקרובה, הינה סבירה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך