שנתיים של תשובה

שנתיים עברו מאז התחלתי את המסע הכי מיוחד שחוויתי בחיי... שנתיים של ויתורים, של ניסיונות, שנתיים של ביקורת
אישה מתפללת

שנתיים עברו מאז התחלתי את המסע הכי מיוחד שחוויתי בחיי… שנתיים של ויתורים, של ניסיונות, שנתיים של ביקורת (לעיתים קשה מאוד) מהסביבה, שנתיים של בנייה מחודשת מהיסוד, שנתיים בהן למדתי ללכת, לדבר, ממש כאילו נולדתי מחדש… שנתיים בהן ויתרתי על חלקים שלמים מחיי הקודמים, שנתיים של עשייה חדשה, של סביבה חדשה, של חשיבה חדשה, שנתיים עברו מאז הכרתי את אבא שלי.

לפני שנתיים מהיום לבשתי בפעם הראשונה בגד צנוע. לפני שנתיים מהיום החלטתי לאזור אומץ ולעשות את מה שהלב אומר. שיניתי את כל אורח החיים שלי, ויתרתי על כמעט כל מה שהכרתי וידעתי בחיי, כצפוי לאחת שהולכת עד הסוף אחרי האמת שלה – ברגע שהכרתי את בורא עולם והבנתי שתורתו אמת – הלכתי איתו עד הסוף ולא נתתי לאף אחד לעצור אותי. כן, היו ביקורות קשות, היו אנשים שלא ידעו כיצד לקבל את השינוי העצום שבחרתי לעשות, היו אנשים שניסו למנוע אותו ממני או לשכנע אותי שאני מגזימה… "בסדר, תחזרי בתשובה אבל לא צריך להשתגע", אמרו לי, או "לכסות את הראש בתור אישה גרושה?! איזה שטויות!"… אבל לא ראיתי בעיניים, לא ראיתי שום דבר ואף אחד מלבד בורא עולם! אותו אחד שהבנתי עד כמה שווה למסור נפש למענו, כמה שווה להתאמץ כדי לשמח אותו, כמה הוא ראוי לזה שאתן כל מה שיש בי כדי להיות הבת הכי טובה שאני יכולה להיות בשבילו!

שנתיים. שנתיים בהן למדתי לחיות מחדש עם שמחה אמיתית. עם תקווה. שנתיים של שחרור מהדאגות, מהכעסים, מההאשמות, מהרדיפות העצמיות. שנתיים בהן הבנתי שכל פעם שמשהו לא קרה כמו שרציתי – זה לא כי נכשלתי אלא כי מישהו שם למעלה החליט שזה לא אמור לקרות וזה מה שהכי טוב בשבילי… הפסקתי להתאכזב מעצמי. שנתיים של אור אינסוף שמעולם לא הכרתי ומאיר כל חלק בי ובחיי, שנתיים בהן זכיתי למסור נפש למענו והלוואי ואזכה להמשיך למסור כל ימי חיי!

את יום הולדתי אני חוגגת בחודש סיוון… אבל האמת היא שהיום יש לי גם יומולדת. יומולדת שנתיים. כי כשאתה חוזר בתשובה אתה נולד מחדש… נולד לחיים חדשים, למציאות חדשה ומופלאה, זוכה להכיר את האבא שלא הכרת, האבא המושלם שלא מפסיק לדאוג ולהעניק לך, אותו אבא שנזכה בע"ה לדבוק במידותיו!

במוצ"ש, 18.11 אי"ה קבוצת הנשים שלי "תשובה מאהבה" תחגוג שנתיים של פעילות בכנס נשים ענק! אני הקטנה אפתח את הערב בהרצאה מחזקת על אמונה, ולאחר מכן הרה"ג יגאל כהן שליט"א יגיע לשיעור מיוחד לערב זה. ביהכ"נ עזרואל, זלמן ארן 6, רובע ד' אשדוד בשעה 19:45. כניסה חופשית, בואו לחגוג איתי שנתיים של תשובה מאהבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך