סכנת מסיבות הטבע – כימיקלים, אלימות ואלכוהול

אני מקווה מאוד שגורמי החוק במדינה יצליחו לצמצם עד למינימום את קיום מסיבות הטבע הלא חוקיות, שהורסות את הדור הצעיר שלנו. למרבה הצער, אני מכיר כמה וכמה צעירים שהפכו ל"מכורים" למסיבות טבע, והם חיים משבת לשבת

אני מקווה מאוד שגורמי החוק במדינה יצליחו לצמצם עד למינימום את קיום מסיבות הטבע הלא חוקיות, שהורסות את הדור הצעיר שלנו. למרבה הצער, אני מכיר כמה וכמה צעירים שהפכו ל"מכורים" למסיבות טבע, והם חיים משבת לשבת… עולים על רכב ונוסעים שעות בכבישים לא כבישים, עד שהם מגיעים לשטח פתוח, שם הם נהנים מחגיגה מסוכנת וקטלנית של כימיקלים, אלימות ואלכוהול.

עד לפני שנתיים-שלוש המסיבות האלה היו פחות בעייתיות, וכללו בעיקר מוסיקה טובה ואנשים שלא חיפשו בעיות, אלא אהבו את השילוב של הטבע, מוסיקת הטראנס והאנרגיות שהיו מסביב. בתקופה האחרונה מסיבות הטבע קיבלו טוויסט בעלילה, והן כוללות קטינות בנות 15, שחלקן מעשנות סמים ועושות סקס באופן פומבי. חלק מהן מקיימות יחסי מין במסיבה בלי חשבון, בשטח הפתוח. למרבה הצער, גם קטינות מאשדוד מגיעות לאותן מסיבות, ובחלק מהמקרים זה נגמר בהתערבות של ההורים.

מסיבות הטבע המרכזיות מתקיימות באזורים פתוחים, שהפכו למקום מפגש קבוע לעשרות אלפי צעירים מרחבי הארץ. במסיבה קטנה יחסית יש לפחות 1,000 מבלים, במסיבות הגדולות המספרים צומחים בקצב מפחיד ומגיעים עד לעשרות אלפי מבלים. המארגנים של המסיבות נהנים מהכנסות נכבדות, בעיקר ממכירות האלכוהול לצעירים. גם סמים מסתובבים חופשי באותן מסיבות, בעיקר כאלה נוזליים. מדובר ב-MD ואסיד. הכדורים כבר יצאו מהאופנה, זה היה לפני 10 שנים בערך.

צעירה אשדודית, שבילתה לא מעט במסיבות טבע, חשפה לא מכבר את מה שעיניה רואות: "כשאני נזכרת במסיבה הראשונה שלי לעומת האחרונה, יש הבדל של שמיים וארץ. המסיבה הראשונה הייתה נראית כמו חלום, אנשים טובים, ווייב מדהים. המסיבה האחרונה כללה עבריינים בחוף והרבה קטינות כמובן. ואיך נגמרת המסיבה? פתחו למישהו את כל הראש וכולו שותת בדם. ישר קמתי והלכתי, אין לי מה לחפש במסיבה שהיא בדיוק ההיפך מחופש, אהבה וטראנס. זה בדיוק ההבדל בין מה שקורה לסצנה עכשיו, ואם יתחילו לספר על כל המקרים בשנתיים האחרונות, זה לא יגמר בזמן הקרוב".

אותה צעירה הוסיפה ואמרה: "יש הרבה נערות בנות 15 ומעלה מאשדוד שנוסעות למסיבות הללו. בסך הכל זו בחירה של כל אחת מאותן הנערות אם ללכת למסיבות טראנס, אך באופן כללי זה לא בסדר ללכת בגיל כל כך צעיר למסיבות. במסיבות של פעם בטוח אף אחד לא היה נוגע בהן, אבל מה שהולך עכשיו בסצנה זה זוועה. כמובן שיש עדיין הפקות על רמה שאין בהן קטינות ועבריינים, אבל נשארו ממש מעט כאלה. המראות שהקטינות יכולות לראות, יכולות לנפץ להן את הבועה. לפעמים בגיל הזה יש עודף תמימות ופחות שמירה עצמית, ויש המון גברים שמנסים לנצל את המצב בדומה מאוד למסיבות במועדונים, שאם היו נכנסות לשם קטינות זה היה בדיוק אותו הדבר. ויש את הערסים והעבריינים במסיבות שינסו לנצל את המעמד שבאות קטינות, וינצלו אותן בגלל הגיל והתמימות. אני מציעה וממליצה לא לצאת לפני גיל 18.

אני לא הגעתי למצבים כאלה בגלל שהיה לי חבר באותה תקופה ויצאנו 4 שנים. הוא שמר עלי מכל בחינה אפשרית, ויש המון ילדות שאין להן את זה, והן כלל לא מוגנות. בדרך כלל אין אבטחה או משטרה שתפקח כי לצערי הרב זה לא חוקי, וזה תפס תאוצה עם השנים כי אנשים מבינים שכיף להיות בחופש ובטבע, בלי מקומות מסריחים מעשן סיגריות וצפופים ועם בגדים לא נוחים. המודעות גדלה עם השנים ואיתן גדלו הבעיות".

אין הרבה מה להוסיף…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך