הגיעו לתת ציוד למתגייס וגילו באילו תנאים מחפירים הוא חי

צעיר מאשדוד שעמד להתגייס היה זקוק לציוד. כשהגיעו המתנדבים בראשות איציק איטח גילו כי הוא חי בבית שבמשך שנים לא נוקה, בזוהמה ובתנאים מחפירים וקשים. המשפחה חיה במצוקה כספית עם אמא חולת ריאות שמקבלת קצבת נכות ונעזרת בבלון חמצן. הבית נוקה, אבל עדיין המשפחה זקוקה לעזרה.
הגיעו לתת ציוד למתגייס וגילו באילו תנאים מחפירים הוא חי

בקשה לחלוקת ציוד לצעיר מאשדוד שמתגייס, חשפה את התנאים הקשים והמחפירים בהם הוא חי. הצעיר חי בבית שלא נוקה במשך שנים, בזוהמה. הוא חי במצוקה כספית עם אמא שמקבלת קצבת נכות ונעזרת בבלון חמצן בגלל מחלתה.

המצב בבית

הכל החל כשאמו של החייל ביקשה עזרה מאיציק איטח עבור בנה שמתגייס ואין לו ציוד בסיסי לגיוס. איטח כהרגלו מיהר לעזור והגיע לבית המשפחה לתת את השי. אבל המחזה שהתגלה לו היה נוראי. הבית לא נוקה במשך שנים, זוהמה, לכלוך. האמא חיה שם עם ארבעת ילדיה לבדה, כשאחד מהם הוא החייל. היא מקבלת קצבת נכות וסובלת מבעיה בריאותית ונעזרת בבלון חמצן.

המתנדבים שהגיעו לנקות

איטח מיד זימן את המתנדבים שלו שהגיעו למקום וניקו אותו. הבית לא נוקה במשך שנים רבות ולקח זמן רב מאוד לנקותו ולהוציא דברים רבים שנאגרו. בנוסף הביאו גם רהיטים אחרים ככל שניתן. האם פרצה בבכי וההתרגשות הייתה גדולה. לדבריה היא חסרת אונים.

השי לחייל

אבל בזה לא תם הסיפור. במהלך הניקיון נותק החשמל. המשפחה משתמשת בחשמל על פי הסכום שהיא מטעינה. איטח וחבריו מיד הוציאו מכיסם סכום כסף וחיברו את החשמל. המצוקה של המשפחה היא קשה מאוד והם זקוקים לעזרה. החייל שמגיע מידי פעם לביתו לחופשות מגיע למעשה לבית שלפעמים המצב בו כה קשה שאין גם מה לאכול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך