מ.ס תערוך בחמישי משחק אימון מול נשר

הקבוצה העושה במחנה אימונים בקיסריה, תערוך משחק אימון נגד הקבוצה מהלאומית. המטרה, הכנה אופטימלית לפני רעננה ב-26.11. שחקן בקבוצה: "עובדים קשה במחנה".
שחקני מ.ס אשדוד מחובקים
כמו משפחה. שחקני מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד ממשיכה במחנה האימונים הקצר שהיא עורכת בקיסריה. בחמישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול נשר מהליגה הלאומית. המטרה העקרית של המחנה היא הכנה אופטימלית לקראת רעננה ב- 26.11 בי"א.

משחק האימון יתן למאמן עמיר תורג'מן תמונת מצב אולי לגבי ההרכב ובמיוחד לגבי מי שיחליף את גדי קינדה  שלא יישחק בגלל 5 צהובים.אומנם יש עוד שבוע ויותר עד המשחק, אבל בדיוק לשם כך יצאו, לחזור מהפגרה מוכנים לאחד המשחקים אולי החשובים ביותר של הקבוצה עד כה.

משחק האימון הוא גם הזדמנות טובה לתת לשוער יואב ג'ראפי שאמור לחזור מול רעננה לקבל עוד דקות של משחק. ג'ראפי לא ערך משחק מאז נפצע במחנה האימונים בקיץ בידו. הוא חזר רק למשחק האימון מול מכבי פ"ת לפני היציאה למחנה ועתה יהיה זה המשחק השני, שבו יעמוד בשער.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך