מצפון יבוא הניצחון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד חזרה לנצח אחרי שני משחקים ללא ניצחון. אשדוד ניצחה בחוץ 28:22 את קרית-מוצקין הלפני אחרונה. השוער סטויקוביץ' הצטיין.
מצפון יבוא הניצחון

כמה שקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד חיכתה לניצחון הזה להוריד קצת לחץ. אשדוד לאחר שני משחקים ללא ניצחון, הפסד ותיקו,  רצתה לחזור עם ניצחון שלישי העונה, מקרית-מוצקין. זה גם מה שקרה ניצחון 28:22 לאשדוד.

זה היה מול שני האקסים של הקבוצה ברק עמר ובעיקר האקס המיתולוגי ואחד הזרים הטובים ששיחקו במדים האדומים בשלוש השנים האחרונות, טיאומיר דודר שלבש את מדי היריבה הצפונית.

המשחק היה בשליטה של אשדוד מההתחלה. כל  השבוע דיברו עם השחקנים על חשיבות המשחק והחזרה למסלול הניצחונות, ואכן כך היה. האדומים לא נתנו למוצקין אפשרות לחזור ולצמצם את הפער בעיקר בזכות איש המשחק והמצטיין , השוער טומיסלב סטויקוביץ עם תצוגת שוערות מדהימה ו21 עצירות מתוך 43 זריקות. ביום שישי תארח אשדוד את רמה"ש.

הבקיעו לזכות אשדוד: אלכסיי גרגורייב עם 5 שערים, סהר חלפון, ישראל ביטרמן וגורן סרנץ עם 4 שערים כ״א, דדי פרץ עם 3 שערים
סשה צ׳ודנובסקי, עמרי קושמרו ויוסי ביטרמן עם 2 שערים כ״א, אדיר כהן ואיתי סוויסה (שער בכורה בליגת העל) עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך