מבקר העירייה קבע: עיריית אשדוד מאוזנת תקציבית בעשור האחרון

דו"ח מבקר העירייה שאושר לפרסום קבע כי הנהלת העיר מצליחה לשמור על איזון תקציבי בעשור האחרון, ובכך מחזקת את מעמדה של אשדוד כעיר יציבה כלכלית
עיריית אשדוד

בדו"ח מבקר העירייה שהתפרסם בשבוע שעבר, נמצא כי עיריית אשדוד היינה אחת מהרדויות הבודדות בארץ לה תקציב מאוזן קמסתיים מדי שנה במשך העשור האחרון בעודף תקציבי, או בתקציב מאוזן.

על פי דו"ח מבקר העירייה לשנת 2016 ניתן לראות בבירור שבתשע השנים האחרונות עיריית אשדוד נמצאת במגמת שיפור שהולכת ועולה, ובכך קובעת כי העירייה היא רשות מאוזנת.

מבקר העירייה מר שלמה בן עזרא שעושה את עבדותו נאמנה כתב בדו"ח כי "על פי התבחינים שקבע משרד הפנים עיריית אשדוד הינה רשות איתנה".

ראק העיר ד"ר יחיאל לסרי הגיב לנתונים שפורסמו וכתב "אנחנו שבעי רצון מהישגי הגזברות בשמירה על מצבה הכספי האיתן של עיריית אשדוד לאורך שנים. יחד עם זאת ראש העיר הנחה את הגזבר להפיק את הלקחים הנדרשים מהממצאים שהעלתה הביקורת, במטרה למנוע את הישנותם בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך