על השער של "ווג", דורית רבליס מאשדוד

התיכוניסטית מאשדוד מסמנת עוד וי על אחד היעדים הנחשקים - שער של "ווג". אחרי קמפיינים לקלווין קליין וסוניה ריקל וצילומים לאורבן אאוטפיטרס ו-H&M, רודית ריבליס ממשיכה ליעד הבא. "זה ההישג הגדול ביותר לדוגמנית", אומרת רבליס ומבטיחה כי אחרי השער הזה יבואו עוד רבים.
על השער של "ווג", דורית רבליס מאשדוד

דורית רבליס בת ה-16 מאשדוד אומנם צעירה, אבל היא צברה כבר לא מעט ניסיון והשגים בתחום. היא השתתפה בקמפיינים של קלווין קליין ושל סוניה ריקל, הופיעה באתר של אורבן אאוטפיטרס והצטלמה עבור H&M. כעת היא מגיעה לאחד היעדים הנחשקים בתעשיית הדוגמנות – שער של מגזין "ווג".

רבליס היא הפנים של העיתון לחודש דצמבר, גיליון החגים החגיגי והנפוץ ביותר. השער הודפס בשלוש גרסאות שונות, כולן בכיכובה של הישראלית הצעירה. בכולן היא נראית קורנת ומחויכת מתמיד. היא מזכירה לרבים את מיכאלה ברקו, שהופיעה על שער "ווג" בשנת 1988.

הצילומים לשער נערכו בסוף אוקטובר האחרון בניו יורק, ריבלין. "זה היה סוף השבוע של האלווין, התרגשתי מאוד לראות את עצמי על הקאבר, זה ההישג הגדול ביותר לדוגמנית", אומרת דורית ומוסיפה: "זה השער הראשון שלי ב'ווג' ואני מבטיחה שאחריו יבואו עוד רבים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך